ارزش شانگهای الکتریکی TM بیش از 105 میلیارد یوان

ارزش شانگهای الکتریکی TM بیش از 105 میلیارد یوان

شانگهای (شانگهای) ، 15 اوت 2020 / PRNewswire / – در 5 آگوست ، 500 برند با ارزش ترین کنفرانس جهانی در چین 2020 ارائه شد. شرکت گروه برق شانگهای محدود (شانگهای الکتریک) ، تولید کننده و تامین کننده برجسته بین المللی تولید برق ، تجهیزات صنعتی و خدمات ادغام ، در این رده بندی در رتبه 48 قرار گرفت. این نتیجه چشمگیر با افزایش 30 درصدی ارزش ارزیابی شده از این برند امکان پذیر شد: در مقایسه با سال 2019 ، برند شانگهای الکتریک با 105.637 میلیارد یوان افزایش یافت و به عنوان رهبر بلامنازع در صنعت انرژی چین تبدیل شد.

شرکت شانگهای الکتریکی که به سال 1902 باز می گردد ، امروز منبع قدرتمند نوآوری صنعتی در بازارهای داخلی و خارج از کشور است. این گروه پس از یک استراتژی جامع سه فاز ، به رشد تجاری قابل توجهی دست یافته است. در مقایسه با ارقام سال گذشته ، درآمد ناخالص این شرکت 26٪ افزایش یافته است ، درآمد خالص مربوط به دارندگان سهام شرکت مادر 24.83٪ و سفارشات جدید 30.6٪ افزایش یافته است. همه این شماره ها رکورد بالا برای شانگهای الکتریکی هستند و بر ارزش روزافزون برند تأکید می کنند ، که مبتنی بر نوآوری درجه یک و محصولات صنعتی با کیفیت بالا است.

مطلب مرتبط  JIECANG در همایش افتتاحیه "کارخانه آینده" در انتخاب صنعت منحصر به فرد برنده شد

در دراز مدت ، شرکت شانگهای الکتریک ساخت یک برند بین المللی قابل تشخیص را یکی از عوامل اساسی در گسترش حضور خود در خارج از کشور می داند. شانگهای الکتریک برای شروع کار خود برای توسعه برند تجاری خود طی 3-5 سال آینده ، متعهد شده است تا با تعهد منابع قابل توجهی برای پیشرفت اجتماعی ، نوآوری باز و بهترین شیوه های زیست محیطی ، بهداشت و ایمنی ، خود را به عنوان یک شرکت در سطح جهانی تأسیس کند. از شرکت در یک نمایشگاه تجاری صنعت در هانوفر ، آلمان ، تا دیدار با شرکای تجاری احتمالی در کنگره جهانی انرژی در دبی ، این شرکت بطور مداوم به دنبال راه هایی برای تعمیق مشارکت با سازمان های کلاس جهانی ، تأثیر مثبت بر صنعت و پرداختن به چالش های مهم انرژی در جهان است.

مطلب مرتبط  پیش بینی شده است که اندازه بازار گرافیت تا سال 2027 و با رقم 5.3٪ CAGR به 21.6 میلیارد دلار برسد

تأثیر منفی تولید برق در مقیاس بزرگ بر محیط زیست ، پیامد مضر پیشرفت بشر است. با این حال ، تیم شانگهای برقی اطمینان دارد که با استفاده از شیوه های پیشرفته نظارت و مدیریت می توان این آسیب را به حداقل رساند ، اگرچه این امر ممکن است نیاز به تغییرات بسیار شدید داشته باشد. تغییر گروه به سمت تجدید پذیر منجر به رشد 51 درصدی درآمد در سالهای 2018 و 2019 شد. برای مقایسه ، برای انرژی گرما برای مدت مشابه ، این رقم تنها 8.4٪ بود. دستیابی به پایداری زیست محیطی همراه با تمایل به ایجاد یک تصویر مثبت از برند در عرصه بین المللی ، آگاهی های زیست محیطی و سیاست های سبز را پایه و اساس استراتژی برند Shanghai Electric ساخته است. این امر با پیشرفت پیشرفت این شرکت در اجرای طرح بزرگ مقیاس داخلی “SEC-LOVE” مشهود است ، به لطف آن بیش از 80٪ شرکتهای وابسته این گروه امروزه شرایط ISO 14001 “سیستم اقدامات برای حفاظت از محیط زیست” را برآورده می کنند.

مطلب مرتبط  وایتفورد برنده دو جایزه کریستال برای تعالی ارتباطات بازاریابی و افتخارات رهبری اجرایی است

ساخته شده در چین 2025 در قلب استراتژی سراسر کشور چین برای توسعه و تولید محصولات و خدمات با کیفیت بالا با استفاده از نوآوری های بین المللی مهم است. شانگهای برقی تلاش می کند تا در تبدیل تصویر محصولات ساخته شده در چین رهبر باشد و بهبود کیفیت زندگی جوامع محلی که این شرکت در آن فعالیت می کند یکی از اهداف اصلی استراتژی مسئولیت اجتماعی شرکت است که نیاز به نوآوری انرژی در سطح جهانی دارد.

برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت سر بزنید www.shanghai-electric.com

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1097093/Shanghai_Electric_Logo.jpg

لینک های مربوطه

www.shanghai-electric.com

SOURCE Shanghai Electric

پاسخی بگذارید