انتظار می رود صنعت مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان تا سال 2030 به 32 میلیارد دلار برسد

انتظار می رود صنعت مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان تا سال 2030 به 32 میلیارد دلار برسد

DUBLIN، 9 آوریل 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی 2020-2030 بر اساس نوع محصول ، نوع ماده شیمیایی ، منبع ، کاربرد ، کانال توزیع و منطقه: پیش بینی روند و فرصت رشد” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی خواهد رسید 32.52 میلیارد دلار تا سال 2030 ، به دلیل سرمایه گذاری مداوم در تحقیق و توسعه ، افزایش درآمد یکبار مصرف افراد و افزایش قدرت خرید و افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی فرموله شده با مواد طبیعی ، سالانه 5.5 درصد رشد می کند. از نظر حجم فروش ، بازار با 2020-2030 CAGR 5.0 درصد رشد خواهد کرد.

این گزارش بر اساس یک تحقیق جامع از کل بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی و تمام زیرمجموعه های آن از طریق طبقه بندی دقیق و دقیق انجام شده است. تجزیه و تحلیل و ارزیابی عمیق از منابع اطلاعاتی اولیه و ثانویه حق بیمه با ورودی های حاصل از متخصصان صنعت در سراسر زنجیره ارزش تولید می شود. این گزارش بر اساس مطالعات مربوط به 2017-2019 است و تخمین و پیش بینی از سال 2020 تا 2030 را با 2019 به عنوان سال پایه ارائه می دهد.

تحلیل های کیفی عمیق شامل شناسایی و بررسی جنبه های زیر است:

  • ساختار بازار
  • رانندگان رشد
  • محدودیت ها و چالش ها
  • روندهای نوظهور محصول و فرصت های بازار
  • نیروهای پنجگانه پورتر

روند و چشم انداز بازار جهانی با در نظر گرفتن COVID-19 از دیدگاه خوش بینانه ، متعادل و محافظه کارانه پیش بینی می شود. پیش بینی متعادل (به احتمال زیاد) برای تعیین کمیت بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی در هر جنبه از طبقه بندی از منظر نوع محصول ، نوع شیمیایی ، منبع ، کاربرد ، کانال توزیع و منطقه استفاده می شود.

از نظر جغرافیایی ، مناطق زیر همراه با بازارهای ملی / محلی ذکر شده به طور کامل بررسی می شوند:

  • APAC (ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا، هند، و بقیه APAC ؛ بقیه APAC بیشتر در بخش تقسیم می شود مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، نیوزلند، ویتنام، تایوان، و فیلیپین)
  • اروپا (آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، بقیه ی اروپا؛ بقیه ی اروپا بیشتر به تقسیم می شود هلند، سوئیس، بوقلمون، لهستان، سوئد، بلژیک، اتریش، ایرلند، نروژ، دانمارک، و فنلاند)
  • آمریکای شمالی (ایالات متحده کانادا، و مکزیک)
  • آمریکای جنوبی (برزیل، شیلی، آرژانتین، بقیه ی آمریکای جنوبی)
  • MEA (عربستان سعودی، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی)

برای هر منطقه و کشور فوق الذکر ، تجزیه و تحلیل دقیق و داده های مربوط به درآمد سالانه برای 2019-2030 در دسترس است. تقسیم بازارهای منطقه ای بر اساس کشور و تقسیم بازارهای اصلی ملی براساس نوع محصول ، منبع و برنامه در طول سالهای پیش بینی شده نیز گنجانده شده است.

مطلب مرتبط  انحراف بازار و تجزیه و تحلیل روند نتیجه از همه گیر

این گزارش همچنین سناریوی رقابتی کنونی و روند پیش بینی شده را در بر می گیرد. و فروشندگان اصلی از جمله رهبران بازار و بازیگران مهم در حال ظهور را نمایه می کند.

به طور خاص ، خطرات احتمالی مرتبط با سرمایه گذاری در بازار جهانی مواد شیمیایی آرایشی از طریق سیستم ارزیابی خطر اختصاصی به صورت کمی و کیفی سنجیده می شود. با توجه به تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک ، عوامل موفقیت بحرانی (CSF) به عنوان راهنمایی برای کمک به سرمایه گذاران و سهامداران در شناسایی فرصت های نوظهور ، مدیریت و به حداقل رساندن خطرات ، توسعه مدل های مناسب تجاری و اتخاذ راهبردها و تصمیمات عاقلانه تولید می شوند.

بازیکنان اصلی (این ممکن است یک لیست کامل نباشد و در صورت درخواست شرکت های اضافی نیز اضافه شوند):

  • Akzo Nobel NV
  • شرکت اشلند گلوبال هولدینگ
  • BASF SE
  • Bayer AG
  • شرکت Berkshire Hathaway Inc.
  • Clariant AG
  • Croda International Plc
  • شرکت شیمیایی داو
  • شرکت شیمیایی ایستمن
  • صنایع Evonik AG
  • Givaudan SA
  • شرکت J.M. Huber
  • شرکت KCC
  • Procter & Gamble
  • Solvay S.A.
مطلب مرتبط  بازارهای جهانی Phacoemulsification ، 2020-2027 - ارزیابی فرصت 385 میلیون دلاری توسط محصول و منطقه

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه
1.1 تعریف صنعت و دامنه تحقیق
1.1.1 تعریف صنعت
1.1.2 حوزه تحقیق
1.2 روش تحقیق
1.2.1 مروری بر روش تحقیق بازار
1.2.2 فرض بازار
1.2.3 داده های ثانویه
1.2.4 داده های اولیه
1.2.5 فیلتراسیون داده ها و طراحی مدل
1.2.6 برآورد اندازه بازار / سهم
1.2.7 محدودیت های تحقیق
1.3 خلاصه اجرایی

2 بررسی اجمالی بازار و پویایی
2.1 اندازه بازار و پیش بینی
2.1.1 تأثیر COVID-19 در بازار
2.2 رانندگان عمده رشد
2.3 محدودیت ها و چالش های بازار
2.4 فرصت های نوظهور و روندهای بازار
2.5 تجزیه و تحلیل نیروهای پنجگانه پورتر

3 تقسیم بازار جهانی بر اساس نوع محصول
3.1 بررسی اجمالی بازار براساس نوع محصول
3.2 سورفاکتانت ها
3.3 نرم کننده ها و مرطوب کننده ها
3.4 افزودنیهای یکبار مصرف
3.5 سازندگان فیلم
3.6 عوامل ضخیم سازی
3.7 رنگ دهنده و رنگدانه
3.8 مواد نگهدارنده
3.9 سایر محصولات

4 تقسیم بندی بازار جهانی بر اساس نوع شیمیایی
4.1 بررسی اجمالی بازار بر اساس نوع شیمیایی
4.2 اسیدهای آمینه
4.3 الکل ها
4.4 آلدئیدها
4.5 روغنهای اساسی
4.6 مواد شیمیایی چرب
4.7 مواد شیمیایی معدنی
4.8 کتون
4.9 آنزیم ها
4.10 سایر مواد شیمیایی

5 تقسیم بازار جهانی بر اساس منبع
5.1 بررسی اجمالی بازار توسط منبع
5.2 ترکیبات مصنوعی
5.3 مواد طبیعی

6 تقسیم بازار جهانی براساس برنامه
6.1 بررسی اجمالی بازار توسط برنامه
6.2 مراقبت از پوست
6.3 مراقبت از مو
6.4 آرایش
6.5 مراقبت از دهان و دندان
6.6 عطر و عطر
6.7 برنامه های دیگر

مطلب مرتبط  وونیر ری پکار را به عنوان مدیر ارشد مالی منصوب می کند

7 تقسیم بازار جهانی توسط کانال توزیع
7.1 بررسی اجمالی بازار توسط کانال توزیع
7.2 فروش مستقیم
7.3 فروش مستقیم

8 تقسیم بندی بازار جهانی بر اساس منطقه
8.1 بررسی اجمالی بازار جغرافیایی 2019-2030
8.2 بازار آمریکای شمالی 2019-2030 توسط کشور
8.2.1 بررسی اجمالی بازار آمریکای شمالی
8.2.2 ایالات متحده
8.2.3 کانادا
8.2.4 مکزیک
8.3 بازار اروپا 2019-2030 توسط کشور
8.3.1 بررسی اجمالی بازار اروپا
8.3.2 آلمان
8.3.3 انگلیس
8.3.4 فرانسه
8.3.5 اسپانیا
8.3.6 ایتالیا
8.3.7 روسیه
8.3.8 بقیه بازار اروپا
8.4 بازار آسیا و اقیانوسیه 2019-2030 توسط کشور
8.4.1 بررسی اجمالی بازار آسیا و اقیانوسیه
8.4.2 ژاپن
8.4.3 چین
8.4.4 استرالیا
8.4.5 هند
8.4.6 کره جنوبی
8.4.7 بقیه مناطق APAC
8.5 بازار آمریکای جنوبی 2019-2030 توسط کشور
8.5.1 آرژانتین
8.5.2 برزیل
8.5.3 شیلی
8.5.4 بقیه بازار آمریکای جنوبی
8.6 MEA Market 2019-2030 توسط کشور
8.6.1 امارات
8.6.2 عربستان سعودی
8.6.3 آفریقای جنوبی
8.6.4 سایر بازارهای ملی

9 چشم انداز رقابتی
9.1 بررسی اجمالی فروشندگان اصلی
9.2 راه اندازی محصول جدید ، مشارکت ، سرمایه گذاری و M&A
9.3 نمایه شرکت

  • Akzo Nobel NV
  • شرکت اشلند گلوبال هولدینگ
  • BASF SE
  • Bayer AG
  • شرکت Berkshire Hathaway Inc.
  • Clariant AG
  • Croda International Plc
  • شرکت شیمیایی داو
  • شرکت شیمیایی ایستمن
  • صنایع Evonik AG
  • Givaudan SA
  • شرکت J.M. Huber
  • شرکت KCC
  • Procter & Gamble
  • Solvay S.A.

10 سرمایه گذاری در بازار جهانی: ارزیابی و مدیریت ریسک
10.1 ارزیابی ریسک بازار جهانی
10.2 فاکتورهای حیاتی موفقیت (CSF)

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7go23 مراجعه کنید


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید