با ارزش تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی در رتبه 48 با ارزش ترین کشور چین قرار دارد

با ارزش تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی در رتبه 48 با ارزش ترین کشور چین قرار دارد

شانگهای ، 14 اوت 2020 / PRNewswire / – در تاریخ 5 اوت ، شرکت گروه برق شانگهای محدود (شانگهای الکتریک) ، تولید کننده و تأمین کننده برتر تجهیزات تولید برق ، تجهیزات صنعتی و خدمات یکپارچه سازی در جهان اهدا شد چهلمین مارک ارزشمند چینی در فهرست رسمی 2020 “500 برند برتر با ارزش در چین“در کنفرانس برند جهانی. این نشان دهنده افزایش بیش از 30٪ در ارزش برند از سال 2019 به 105.637 میلیارد یوان است و Shanghai Electric را در صدر بخش انرژی قرار می دهد. چین.

با داشتن ریشه های مربوط به سال 1902 ، شانگهای الکتریک در سالهای اخیر به عنوان موتور نوآوری صنعتی ، در داخل و بین المللی ظاهر شده است. به دنبال یک استراتژی جامع سه فاز ، گروه رشد قابل توجهی را تجربه کرده و به افزایش ناخالص 26٪ رسیده است ، با افزایش سود قابل انتساب به سهامداران شرکت مادر 24.83٪ و افزایش سفارشات جدید 30.6٪ نسبت به سال گذشته. همه این سوابق تاریخی برای شانگهای الکتریکی هستند و نشان دهنده ارزش روزافزون حضور این برند در نوآوری در سطح جهانی و محصولات صنعتی با کیفیت است.

مطلب مرتبط  وایتفورد برنده دو جایزه کریستال برای تعالی ارتباطات بازاریابی و افتخارات رهبری اجرایی است

با پیشروی ، شانگهای الکتریک توسعه یک مارک مثبت شناخته شده در سطح جهانی را برای انجام تجارت در سراسر جهان بسیار مهم دانست. با هدف ایجاد نشاط به برند خارج از کشور خود در 3-5 سال آینده ، شانگهای الکتریک متعهد شده است که به یک شرکت درجه یک بین المللی تبدیل شود ، منابع خود را به پیشرفت و توسعه اجتماعی اختصاص دهد ، به نوآوری و حمایت از بهترین اقدامات بهداشتی و ایمنی (EHS). از زمان شرکت در نمایشگاه صنعت در هانوفر (آلمان) به منظور دیدار با شرکای تجاری احتمالی در شورای جهانی انرژی دبی ، شانگهای الکتریک در تلاش است تا همکاری خود را با سازمان های کلاس جهانی تقویت کند تا تحولات مثبتی را ایجاد کند و برخی از چالش ها و نگرانی های مهم در جهان را برطرف سازد.

مطلب مرتبط  جایزه Red Dot Absen Scoops 2020 برای سری جدید LED اجاره قهرمان جدید

تأثیرات زیست محیطی تولید برق در مقیاس بزرگ یک نتیجه ناگوار جوامع است. با این حال ، شانگهای برقی معتقد است در حالی که ممکن است برخی از اختلالات لازم باشد ، از طریق کنترل بهتر و شیوه های مدیریت بهتر می توان این آسیب را به حداقل رساند. یک تغییر عمده در تمرکز در گروه به منابع انرژی تجدیدپذیر ، شاهد رشد سالانه 51٪ در سال در بین سالهای 2018 و 2019 بود ، در حالی که در مقایسه با مدت مشابه فقط 4.4٪ برای انرژی حرارتی بود. . با جفت کردن این تمرکز بر پایداری با تمایل به ایجاد یک برند بین المللی مثبت ، آگاهی از محیط زیست و سیاست های “سبز” یا سبز در صدر نوبت فروش برند تجاری شانگهای الکتریک قرار دارد. این نیز به لطف پیشرفت هایی که در ابتکار عمل اصلی آن وجود دارد: “SEC-LOVE” مشهود است. به منظور اطمینان از هماهنگی کلیه بخش ها با اهداف زیست محیطی خود ، سابقه ای بیش از 80٪ گواهینامه هایی که شرکت های وابسته اکنون الزامات استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 را برآورده می کنند.

مطلب مرتبط  با داشتن نام تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی جزو 48 مارک با ارزش در چین است

“ساخته شده در چین 2025 “(ساخته شده در چین 2025) کانون توجه است چین برای ارائه محصولات و خدمات باکیفیت بیشتر با نوآوری های برجسته به جهان. شانگهای برقی این تلاش را برای به روزرسانی “ساخت در چین“و دستیابی به تأثیر مثبت بر جوامعی که در آن فعالیت می کنند ، یکی از اهداف اصلی CSR این گروه و تعهد به ارائه نوآوری در سطح جهانی انرژی است.

برای اطلاعات بیشتر ، به www.shanghai-electric.com مراجعه کنید

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1097093/Shanghai_Electric_Logo.jpg

SOURCE Shanghai Electric

لینک های مربوطه

www.shanghai-electric.com

SOURCE Shanghai Electric

پاسخی بگذارید