با داشتن نام تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی جزو 48 مارک با ارزش در چین است

با داشتن نام تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی جزو 48 مارک با ارزش در چین است

شانگهای ، 14 اوت 2020 / PRNewswire / – در 5 آگوست ، شرکت شانگهای الکتریک گروه محدود (شانگهای الکتریک) ، تولید کننده و تأمین کننده برتر تجهیزات تولید برق ، تجهیزات صنعتی و خدمات ادغام در جهان ، به عنوان 48مین با ارزش ترین مارک چینی در لیست رسمی سال 2020 “500 مارک با ارزش در کشور انتخاب شد چین، از کنفرانس جهانی برند. این افزایش بیش از 30٪ در ارزش برند ، در مقایسه با سال 2019 ، به 105.637 میلیارد یوان رسیده و Shanghai Electric را در صدر بخش انرژی قرار داده است چین.

با ریشه های مربوط به سال 1902 ، شانگهای الکتریک در سالهای اخیر به عنوان نیروگاهی برای نوآوری صنعتی ، در سطح ملی و بین المللی ظاهر شده است. پس از یک استراتژی جامع سه فاز ، گروه رشد قابل توجهی را نشان داد و به رشد 26٪ در درآمد ناخالص دست یافت. سود قابل انتساب به سهامداران شركت كنترل كننده 24.83٪ و تعداد سفارشات 30.6٪ در سال افزايش يافت. همه این شماره ها سوابق مربوط به Shanghai Electric را نشان می دهند و نشان از ارزش روزافزون برند دارد که بر اساس نوآوری در سطح جهانی و محصولات صنعتی با کیفیت شکل گرفته است.

مطلب مرتبط  برنتاگ نتایج کاملی را برای سه ماهه دوم سال 2020 گزارش می کند

با تمرکز بر آینده ، شانگهای الکتریک تشخیص داده است که ایجاد یک مارک با شناخت مثبت در سراسر جهان برای انجام تجارت جهانی ضروری است. به منظور تقویت نام تجاری خود در بازار بین المللی در 3-5 سال آینده ، شانگهای برقی متعهد شده است که به یک شرکت درجه یک بین المللی تبدیل شود ، منابع خود را برای پیشرفت و توسعه اجتماعی ، اختصاص منابع به پیشرفت و توسعه اجتماعی ، نوآوری باز و اتخاذ بهترین شیوه های EHS هنگام شرکت در نمایشگاه های صنعتی در هانوفر، آلمان ، و دیدار با شرکای تجاری آینده در کنگره جهانی انرژی در دبی، شانگهای الکتریک به دنبال تقویت همکاری خود با سازمانهای درجه جهانی برای ایجاد تغییرات مثبت و پرداختن به برخی از برجسته ترین چالش ها و نگرانی های انرژی در جهان است.

مطلب مرتبط  تقاضای جهانی برای نبافته پارچه های Meltblown سالانه تا سال 2024 6.3٪ افزایش می یابد

تأثیرات زیست محیطی تولید برق در مقیاس بزرگ عواقب جبران ناپذیری برای جامعه به همراه دارد. با این حال ، شانگهای برقی معتقد است ، اگرچه درجه ای از ناراحتی لازم است ، با اعمال نظارت و مدیریت بهتر می توان این خسارت ها را به حداقل رساند. با تغییر عمده در تمرکز گروه بر روی منابع انرژی تجدید پذیر ، این شرکت در سال 2018 تا 2019 رکورد 51٪ رشد درآمد سالانه را در مقایسه با تنها 8.4٪ از انرژی حرارتی در مدت مشابه ثبت کرده است. ترکیب این تمرکز بر پایداری با تمایل به ایجاد یک برند بین المللی مثبت ، آگاهی از محیط زیست و سیاست های زیست محیطی محور اصلی برند شانگهای برقی را تشکیل می دهد. این نیز می تواند در پیشرفت ابتکار اصلی اصلی آن “SEC-LOVE” مشاهده شود. به منظور اطمینان از هماهنگی همه بخش ها با اهداف زیست محیطی خود ، در حال حاضر بیش از 80٪ شرکت های وابسته به آنها الزامات استاندارد ISO14001 System Management Environment (SGA) را رعایت می کنند.

مطلب مرتبط  یو لکانگ ، محقق Zooomlion برنده جایزه بهترین کارمند ملی چین شد

“ساخته شده در چین 2025 “کانون توجه است چین ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر ، با نوآوری های برتر ، به تمام دنیا. شانگهای برقی این تلاشها را برای به روزرسانی “ساخته شده در” انجام می دهد چین“و تأثیرات مثبتی بر جوامعی که در آن فعالیت دارند ایجاد شود – یکی از اصلی ترین اهداف مسئولیت اجتماعی شرکت و گروه و تعهد به ارائه نوآوری در سطح جهانی انرژی.

برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.shanghai-electric.com

به زودی – https://mma.prnewswire.com/media/1097093/Shanghai_Electric_Logo.jpg

SOURCE Shanghai Electric

لینک های مربوطه

www.shanghai-electric.com

SOURCE Shanghai Electric

پاسخی بگذارید