با داشتن نام تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی در رتبه بندی با ارزش ترین مارک های چین در رتبه 48 قرار دارد

با داشتن نام تجاری بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای برقی در رتبه بندی با ارزش ترین مارک های چین در رتبه 48 قرار دارد

شانگهای ، 15 اوت 2020 / PRNewswire / – در 5 آگوست ، شرکت شانگهای الکتریک گروه محدود (شانگهای الکتریک) ، تولید کننده و تأمین کننده برجسته جهانی تولید تجهیزات ، تجهیزات صنعتی و خدمات ادغام ، به طور رسمی “500 برند برتر با ارزش چین” – لیست کنفرانس برندهای جهانی 2020 رتبه 48 مارک های با ارزش چینی را به خود اختصاص داده است.این نشان می دهد افزایش ارزش نام تجاری بیش از 30٪ از سال 2019 به 105.637 میلیارد یوان رسیده و Shanghai Electric را در صدر صنعت انرژی چین قرار می دهد.

با ریشه های مربوط به سال 1902 ، شانگهای الکتریک به عنوان نیروی محرکه نوآوری صنعتی در داخل و خارج از کشور در سالهای اخیر ظاهر شده است. به دنبال یک استراتژی جامع سه فاز ، این گروه به رشد چشمگیر و افزایش 26٪ در درآمد ناخالص دست یافتند. سود قابل انتساب به سهامداران شرکت مادر با 24.83٪ و سفارشات جدید نسبت به سال قبل 30.6٪ افزایش یافته است. این اعداد رکورد بالاترین رکورد برای Shanghai Electric را نشان می دهد و نشان دهنده ارزش روزافزون حضور برند در حول نوآوری درجه یک و محصولات صنعتی با کیفیت بالا است.

مطلب مرتبط  ایالات متحده سیلیس زمان اعلام سود و تماس سرمایه گذار را اعلام کرد

با پیشروی ، شانگهای الکتریک توسعه یک مارک مثبت و بین المللی قابل تشخیص را ضروری برای انجام تجارت در سراسر جهان دانست. با هدف تقویت برند خود در خارج از کشور برای 3-5 سال آینده ، شانگهای الکتریک متعهد شده است که به یک شرکت درجه یک بین المللی تبدیل شود ، منابع اختصاصی به پیشرفت و توسعه اجتماعی ، نوآوری باز و حمایت از بهترین شیوه ها در EHS فراهم می کند از شرکت در نمایشگاه صنعت در هانوفر، آلمان ، برای دیدار با شرکای تجاری احتمالی در کنگره جهانی انرژی در دبی شانگهای برقی متعهد شده است تا همکاری های خود را با سازمان های کلاس جهانی برای دستیابی به تغییرات مثبت تقویت کند و به برخی از مهمترین چالش ها و نگرانی های مرتبط با انرژی بپردازد.

مطلب مرتبط  CPFL Energia گزارش سالانه 2019 (فرم 20-F) را در SEC منتشر می کند

تأثیر زیست محیطی تولید انرژی در مقیاس بزرگ یک نتیجه ناگوار جوامع است. با این حال ، شانگهای برقی معتقد است که حتی اگر به برخی از اختلالات نیاز باشد ، می توان از طریق بهبود نظارت و شیوه های مدیریتی ، این آسیب را به حداقل رساند. تغییر قابل توجه در تمرکز گروه کلی بر روی منابع انرژی تجدیدپذیر منجر به رشد درامد در سال در سال از 51 تا 2018٪ 51 ، در مقایسه با تنها 8.4٪ برای انرژی حرارتی در مدت مشابه. این تمرکز بر پایداری با تمایل به ایجاد یک برند بین المللی مثبت ، جفت کردن آگاهی از محیط زیست و سیاست های “سبز” در رأس برند شانگهای الکتریک است.این امر همچنین با پیشرفت مهمترین ابتکار عمل داخلی آن “SEC-LOVE” مشهود است. با این هدف که همه بخشها با اهداف سبز آن همسو باشند ، بیش از 80٪ کل شرکتهای وابسته اکنون استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 را رعایت می کنند.

مطلب مرتبط  پلتفرم سونونیکلود شانگهای الکتریک اولین جایزه هوش صنعتی جهان را در WAIC 2020 کسب کرد

“ساخته شده در چین 2025 “است تمرکز ابتکار عمل چین برای آوردن محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر به دنیا با نوآوری های برتر. شانگهای برقی این تلاشها را برای ورود “ساخته شده” پیش می برد چین“تازه سازی تصویر آن و تأثیر مثبت در جوامعی که شرکت در آن فعالیت می کند – یکی از اهداف اصلی CSR این گروه و تعهد به ارائه نوآوری در سطح جهانی انرژی.

برای اطلاعات بیشتر به www.shanghai-electric.com مراجعه کنید

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1097093/Shanghai_Electric_Logo.jpg

لینک های مربوطه

www.shanghai-electric.com

SOURCE Shanghai Electric

پاسخی بگذارید