بینش بازار معماری ایالات متحده 2020-2025 ؛ شروین ویلیامز ، شرکت Behr Process و بنیامین مور به رهبری PPG Industries

بینش بازار معماری ایالات متحده 2020-2025 ؛ شروین ویلیامز ، شرکت Behr Process و بنیامین مور به رهبری PPG Industries

DUBLIN، 3 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار رنگ معماری در ایالات متحده – چشم انداز صنعت و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجزیه و تحلیل عمیق و بینش داده محور بر تأثیر COVID-19 گنجانده شده است

این مطالعه سناریوی فعلی بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده و پویایی بازار آن را برای دوره 2019-2025 در نظر گرفته است. این مقاله مروری دقیق بر چندین عامل رشد ، محدودیت ها و روند رشد بازار را شامل می شود. این گزارش هم جنبه تقاضا و هم عرضه بازار را ارائه می دهد. این شرکت های پیشرو و سایر شرکت های برجسته فعال در بازار را نمایه و بررسی می کند.

انتظار می رود سهم بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده با CAGR بیش از 4٪ در طول دوره 2019-2025 رشد کند.

بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده شاهد نوعی احیا است. پروژه های بهسازی منازل به دلیل همه گیری COVID-19 در حال افزایش است زیرا بخش عمده ای از مردم در حال پناه دادن به محل خود هستند. بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال مقابله با بازسازی طولانی مدت فضاهای نادیده گرفته شده و یا به تأخیر افتاده هستند یا پروژه های رنگ آمیزی را برای اشغال خود در حین قفل انجام می دهند ، که انتظار می رود به رشد بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده کمک کند. در حالی که فضاها خلاق تر ، تجربی ، دوستانه طراحی می شوند و از نظر زیست محیطی آگاه تر می شوند ، رنگ ها شاهد افزایش توجه هستند. از آنجا که رنگ ها امکان ایجاد تغییر و تحول کامل در محیط را فراهم می کنند ، به طور مداوم از آنها برای سازگاری با سرعت در حال تغییر کار استفاده می شود.

کمبود مواد اولیه مانند الکل ، رنگدانه ها و رنگ ها و همچنین تأخیر در حمل و نقل مواد به دلیل محدودیت در سفر ، در بازار تأثیر خواهد داشت. اقدامات فاصله یابی اجتماعی و قفل شدن احتمالاً انتظار می رود که فعالیتهای اقتصادی را بیش از پیش کاهش دهد. کشورهایی مانند چین 12-15٪ تخفیف در صادرات را ارائه می دهند تا به دلیل محدودیت های تعرفه ای در سال 2019 ارزش خود را بدست آورند. افزایش پیش بینی شده حدود 7٪ در نرخ ساخت و ساز در بخش مسکونی احتمالاً هزینه های ساخت و ساز را حدود 4٪ افزایش می دهد.

عوامل زیر احتمالاً در رشد بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده در دوره پیش بینی نقش دارند:

  • شرکت های DTC روند خرید رنگ شکسته را برطرف می کنند
  • Artisanal Paint Company که مارک خود را نشان می دهد
  • شیمی سبز و بازیافت در حال افزایش است
  • دموکراتیک سازی منظر طراحی داخلی

تقسیم بازار معماری ایالات متحده

گزارش تحقیقات بازار معماری ایالات متحده شامل تقسیم بندی دقیق توسط کاربر نهایی ، کانال ، برنامه و فرمول بندی است.

مطلب مرتبط  اندازه فیلم بازار انتقال حرارت به ارزش 3،609.6 دلار آمریکا تا سال 2027

انتظار می رود که بخش DIY بیش از درآمد داشته باشد 5 میلیارد دلار تا سال 2025 بزرگترین سهم بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده را در اختیار خواهد داشت. خرده فروشانی مانند Lowe’s و Home Depot جهش تقاضا برای مواد بهسازی منزل را مشاهده می کنند. انتظار می رود این افزایش تقاضا حتی پس از بالا بردن قفل ها ، سیر صعودی را طی کند و فروش رنگ های معماری را ادامه دهد ، زیرا مردم همچنان در محل خود پناه می گیرند تا زمانی که بیماری همه گیر از بین برود. DIYers برای فروش رنگهای کاملاً ملایم و فوق العاده مات فروش داشته است.

در میان هجوم بازسازی که یک دهه پس از رکود اقتصادی رخ داده است ، نیاز به رنگهای داخلی بسیار زیاد شده است ایالات متحده. انتظار می رود پوشش های براق و نیمه براق با هزینه پایان صاف رشد کنند. با این حال ، مورد آخر هنوز برای مناطق کم رفت و آمد مانند سقف ها و راهروها ترجیح داده می شود. اتمام های مات نیز به پایان های تخت ارجحیت دارند. که در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا، سایه های گل آلود دیوارها را پوشانده اند ، در شهر نیویورک، رنگ های الهام گرفته از طبیعت در حال ترکیب شدن هستند ، در حالی که ، در سیاتل، واشنگتن، رنگ های سنتی در حال سلطنت هستند. علاوه بر این ، فضاهای نمایشگاهی مانند موزه ها و گالری ها جایگاه عمیق تری در فرهنگ مدرن دارند. این امر اپراتورها را بر آن داشته است تا روی اینكه رنگ چگونه می تواند بر تجربه مشاهده تأثیر بگذارد و تقاضای رنگ را نوسازی كنند ، ایجاد كنند.

فروشگاه های آفلاین ، به ویژه فروشگاه های بهبود یافته ، از لحاظ تاریخی بر بازار تسلط داشته اند. با این حال ، با ظهور فناوری و رسانه های دیجیتال ، تقاضای زیادی به صورت آنلاین تغییر یافته است. جدای از فشارهای ناشی از تجارت الکترونیکی ، رسانه آنلاین شور و هیجان زیادی در طراحی داخلی ایجاد کرده است و باعث شده این رسانه مکانی برای کشف و تحقیق در مورد برند باشد.

انگیزه هایی که باعث خرید در سیستم عامل ها می شوند از جنبه های خاصی متفاوت هستند و به هم نزدیک می شوند. با این حال ، مصرف کنندگان جوان از نظر کانال به خرید آنلاین و آنلاین نگاه می کنند – تفاوت ها بی ربط است. انتظارات آفلاین نیز به صورت آنلاین منتقل می شود. در میان بیماری همه گیر ، اکثر کانال های آفلاین که محصولات بهبود منزل را ارائه می دهند همچنان که ضروری تشخیص داده شده اند ، باز مانده اند. کانال آفلاین با شدت عمل کرده است ، حتی برخی از فروشگاه ها فروش خود را دو برابر کرده اند.

رنگ های پایه آب بر بازار مسلط شده اند و به دلیل بوی کم ، زمان خشک شدن سریع ، ماندگاری زیاد رنگ و ماندگاری و پاک شدن آسان ، برتری خود را ادامه خواهند داد. با این حال ، تولیدکنندگان پوشش ها و مینای دندان های آب را ایجاد کرده اند که ظاهری شبیه به رنگ های روغنی دارند. آنها سهولت و راحتی پایه آب و دوام رنگ روغن سنتی را ارائه می دهند ، در نتیجه سهم بیشتری در بازار دارند. پایه آب با مجموعه چالش های خاص خود همراه است. همانطور که درجه حرارت در سراسر کشور در حال افزایش است ایالات متحده، با موج های گرما و هوای سرد و غیرمعمول مشخص می شود ، کاربرد و عملکرد پایه آب به دلیل کند شدن پخت به خطر می افتد. ثابت شده که این یک چالش در بازاری است که کمبود نیروی کار در آن حیاتی است و زمان لازم برای اتمام کار رنگ آمیزی نیز سپری شده است.

بینش توسط فروشندگان

بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده بسیار متمرکز است. صنایع PPG ، شرکت شروین ویلیامز ، بنجامین مور، و شرکت Behr Process 90٪ بازار را تشکیل می دهند. با این وجود بازیگران جدید عمدتاً از نظر پرداختن به نقاط درد ناپذیر بازار را مختل می كنند. به عنوان مثال ، در حالی که شرکت های رنگ و پوشش به شدت تحت نظارت هستند ، افشای مواد لازم نیست ، بنابراین بازیکنان سنتی محتوای رنگ خود را نشان نمی دهند. بازیکنان برجسته مارک های متنوعی از نظر جغرافیایی تاسیس کرده و کل طیف مصرف کنندگان را از ارزش گرا تا پرمیوم پوشش می دهند.

مطلب مرتبط  تأثیر COVID-19 در بازار پلاتین کمتر از آنچه انتظار می رود

س Keyالات کلیدی پاسخ داده شده است

1. اندازه بازار و پیش بینی رشد رنگ معماری ایالات متحده چیست؟
2- عوامل ، عوامل و روند موثر در رشد بازار رنگ آمیزی معماری ایالات متحده چیست؟
3. درآمد بازار پوشش معماری ایالات متحده در بخش مسکونی تا سال 2025 چقدر است؟
4- کدام بخش / برنامه / فرمول دارای بیشترین سهم بازار در منطقه ایالات متحده است؟
5- فروشندگان پیشرو در بازار چه کسانی هستند و چه عواملی باعث برهم زدن بازار می شود؟
6. همه گیری COVID-19 چه تاثیری قابل توجهی بر رشد بازار اندازه بازار رنگ معماری دارد؟

عناوین اصلی پوشش داده شده

1 روش تحقیق

2 هدف تحقیق

3 فرایند تحقیق

4 محدوده و پوشش
4.1 تعریف بازار
4.1.1 گنجاندن
4.1.2 موارد استثنا
4.2 سال پایه
4.3 محدوده مطالعه
4.4 بخشهای بازار
4.4.1 تقسیم بازار با استفاده نهایی
4.4.2 تقسیم بازار توسط کانال
4.4.3 تقسیم بازار براساس برنامه
4.4.4 تقسیم بازار توسط فرمول بندی

5 گزارش مفروضات و هشدارها
5.1 هشدارهای کلیدی
5.2 تبدیل ارز
5.3 مشتق بازار

6 بازار در یک نگاه

7 مقدمه
7.1 بررسی اجمالی
7.2 تأثیر Covid-19 بر اقتصاد
7.3 آینده مسکن پس از COVID-19
7.4 بینش نسلی
7.5 رنگ تمام شده

8 فرصت و روند بازار
8.1 شرکت های DTC روند خرید رنگ را برطرف می کنند
8.2 شرکت های رنگ آمیزی صنعت خود را نشان می دهند
8.3 شیمی سبز و بازیافت
8.4 تقاضای زیاد برای سفید

مطلب مرتبط  چشم انداز و پیش بینی های جهانی بازار آمونیاک تا سال 2029

9 فعال کننده رشد بازار
9.1 پروژه های بهسازی منزل
9.2 دموکراتیک سازی منظر طراحی داخلی
9.3 آزمایش با رنگ
9.4 رنگ هدف جدیدی پیدا می کند

10 محدودیت بازار
10.1 درمان های جایگزین دیواری مورد علاقه خود را پیدا کنید
10.2 سقوط مالکیت در خانه
10.3 عدم ابتکار اخلالگر
10.4 نیروی کار آموزش دیده

11 چشم انداز بازار
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.1.1 درآمد و حجم
11.2 تجزیه و تحلیل پنج نیرو
11.2.1 تهدید ورود تازه واردان
11.2.2 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
11.2.3 قدرت چانه زنی خریداران
11.2.4 تهدید به جایگزین ها
11.2.5 رقابت رقابتی

12 با استفاده نهایی
12.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
12.2 عکس فوری و موتور رشد (حجم)
12.3 بررسی اجمالی بازار
12.4 DIY
12.5 رنگ آمیزی مجدد مسکونی
12.6 تجارتی تجاری ، صنعتی و سازمانی
12.7 مسکونی جدید
12.8 جدید تجاری ، صنعتی و سازمانی

13 توسط برنامه
13.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
13.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (دوره)
13.3 بررسی اجمالی بازار
13.4 رنگهای داخلی
13.5 رنگهای خارجی

14 توسط کانال
14.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
14.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (دوره)
14.3 بررسی اجمالی بازار
14.4 آفلاین
14.5 آنلاین

15 با فرمول بندی
15.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
15.2 عکس فوری و موتور رشد (حجم)
15.3 بررسی اجمالی بازار
15.4 پایه آب
15.5 رنگ مبتنی بر روغن

16 منظره رقابتی
16.1 بررسی اجمالی رقابت

17 تحلیل فروشنده بازار
17.1 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار

18 نمایه اصلی شرکت
18.1 صنایع PPG
18.2 شروین ویلیامز
18.3 شرکت فرآیند Behr
18.4 بنجامین مور

19 فروشنده برجسته دیگر
19.1 AFM
19.2 AURO
19.3 پس زمینه
19.4 نقاشی کالیفرنیا
19.5 کلر
19.6 دان ادواردز
19.7 الماس وگل
19.8 کلی مور
19.9 شرکت کوچک رنگ گرین
19.10 رنگ ینکین-MaJestic
19.11 رنگ Cloverdale
19.12 رنگ نادر
19.13 Colortech
19.14 رنگ ECOS
19.15 رنگ فارو و توپ
19.16 لانکو
19.17 رنگ اولیری
19.18 شرکت رنگ واقعی شیر
19.19 رنگ های Recolor
19.20 RomaBio
19.21 شرکت ارزش واقعی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/3dc75h مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید