بینش در صنعت جهانی بالینی تغذیه به سال 2026

بینش در صنعت جهانی بالینی تغذیه به سال 2026

DUBLIN، 3 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی تغذیه بالینی توسط مسیر مدیریت ، براساس برنامه ، منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – 2026” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی کلینیکی تغذیه به دست بیاید 44.7 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 6.9٪ CAGR طی دوره پیش بینی افزایش می یابد. تغذیه بالینی نوعی محصول دارویی است که به میزان کافی مواد مغذی مانند پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی ، بیماران را سالم نگه می دارد. این مؤلفه های غذایی به بهبود عملکردهای متابولیک ، آزاد سازی و جذب بدن کمک می کنند. تغذیه مواد مغذی کلیدی مانند مواد معدنی ، پروتئین و ویتامین ها را ارائه می دهد. علاوه بر این ، تغذیه ترکیبی از علم و پزشکی است که طیف گسترده ای از داروهای مغذی را ارائه می دهد.

در درمان شرایط مرتبط با سوء تغذیه و رژیم غذایی مزمن ، از رژیم غذایی بالینی استفاده گسترده ای صورت می گیرد. علاوه بر این ، بهبود رژیم ها به افراد کمک می کند تا یک رژیم صحیح و تعادل بدن را بدست آورند. تغذیه بالینی در شرایط پزشکی حاد و سرپایی از جمله بهبود قلب ، دیالیز کلیه ، دیابت ، کودکان ، مراقبت از تغذیه ، سرطان ، تروما و درمان در مراکز درمانی انجام می شود.

در اکثر کشورها نیز نشان داده شده است که هزینه های بهداشت و درمان تمایل به افزایش سریعتر از رشد اقتصادی دارد و الگویی را ادامه می دهد که در طی دهه ها ایجاد شده است. پس از آن ، با توجه به کاربرد گسترده آنها ، انتظار می رود با افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی در بین کشورهای مهم جهان ، رشد بیشتری پیدا کند. دولت ها در سراسر جهان ، از جمله بنیادهای خصوصی و جامعه بین المللی ، فرصت های مالی زیادی را برای تغذیه بالینی ارائه می دهند. مؤسسات بهداشت ملی ، وزارت کشاورزی ایالات متحده ، بنیاد رابرت وودز جانسون و بنیاد نستله سازمانهای بزرگ تأمین مالی هستند.

مطلب مرتبط  خصوصیات متنوع مس برای ایجاد چشم انداز رشد بی نظیر برای بازار لوله ها و لوله های مس در دوره تصدی 2019-2027: TMR

سالهای اخیر تمرکز زیادی در بین مشاغل و کلینیکها در زمینه تناسب اندام و سلامتی ، پیری و پیشگیری از بیماری دیده شده است. با وجود انواع اختلالات مزمن مانند بیماری عروق کرونر قلب ، سکته مغزی ایسکمیک ، دیابت و برخی از نشانه های سرطان ، درمان پزشکی پیشگیری موفقیت آمیز بوده و مورد استقبال گسترده بیمارستان ها و کلینیک ها در آمریکای شمالی. علاوه بر این ، مخارج بهداشتی در بیشتر کشورها سریعتر از رشد اقتصادی ادامه می یابد. ظهور خدمات بهداشتی منصفانه ، پاسخگو و کارآمد در سراسر کشورهای آمریکای شمالی همچنین به بیشترین سهم تولید ناخالص داخلی برای هزینه های مراقبت های بهداشتی منجر شده است.

شرکت ها نمایه شده اند

  • آزمایشگاههای ابوت
  • B. Braun Melsungen AG
  • Baxter International، Inc.
  • شرکت Pfizer ، شرکت
  • Nestle S.A.
  • Lonza Group AG
  • BASF SE
  • شرکت آژینوتو ، شرکت
  • شرکت پریگو PLC
  • Hero Nutritionals، Inc.

پیشنهادات منحصر به فرد از ناشر

  • پوشش گسترده
  • بیشترین تعداد جدول و ارقام در بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمین بهترین قیمت
  • اطمینان حاصل از پشتیبانی از تحقیقات پس از فروش با 10٪ سفارشی سازی رایگان

موضوعات اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش شناسی
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
محدوده بازار
1.4 بخش بندی
1.4.1 بازار جهانی تغذیه بالینی ، توسط مسیر مدیریت
1.4.2 بازار جهانی تغذیه بالینی ، توسط برنامه
1.4.3 بازار جهانی تغذیه بالینی ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل اصلی تأثیرگذار بر بازار
2.2.1 درایور بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 پیشرفت های استراتژیک گسترده در صنعت اخیر
3.2.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
3.2.2 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
3.2.3 ادغام و ادغام
3.2.4 گسترش جغرافیایی
3.3 استراتژی های برتر برنده
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2016-2020)
3.3.2 حرکت استراتژیک اصلی: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافق نامه ها: 2016 ، ژانویه – 2019 ، دسامبر) بازیکنان پیشرو
3.3.3 حرکت استراتژیک اصلی: (راه اندازی محصول و گسترش محصولات: 2016 ، مارس – 2019 ، اکتبر) پیشروان

مطلب مرتبط  بازار تصفیه آب در آفریقای جنوبی ، 2020-2025 توسط حالت نصب ، برنامه ، کانال فروش و منطقه

فصل 4. بازار جهانی تغذیه بالینی توسط مسیر مدیریت
4.1 بازار جهانی دهان و دندان بر اساس منطقه
4.2 بازار جهانی جهانی براساس منطقه
4.3 بازار جهانی زایمان براساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی تغذیه بالینی توسط برنامه
5.1 بازار جهانی سرطان براساس منطقه
5.2 بازار جهانی بیماریهای عصبی براساس منطقه
5.3 بازار جهانی اختلالات دستگاه گوارش براساس منطقه
5.4 بازار جهانی اختلالات متابولیکی براساس منطقه
5.5 بازار جهانی برنامه های کاربردی دیگر براساس منطقه

فصل 6. بازار جهانی تغذیه بالینی توسط کاربر نهایی
6.1 بازار جهانی تغذیه بالینی بزرگسالان براساس منطقه
6.2 بازار جهانی کودکان در منطقه
6.3 بازار جهانی جواهرات براساس منطقه

فصل 7. بازار جهانی تغذیه بالینی توسط منطقه
7.1 بازار تغذیه بالینی آمریکای شمالی
7.2 بازار تغذیه بالینی اروپا
7.3 بازار تغذیه بالینی آسیا و اقیانوسیه
7.4 بازار تغذیه بالینی LAMEA
7.5 بازار تغذیه بالینی LAMEA توسط برنامه

فصل 8. پروفایل شرکت
8.1 آزمایشگاههای ابوت
8.1.1 نمای کلی شرکت
8.1.2 تحلیل مالی
8.1.3 تجزیه و تحلیل بخشی و منطقه ای
8.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.1.5.1 اکتساب و ادغام
8.1.5.2 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
8.2 ب. Braun Melsungen AG
8.2.1 نمای کلی شرکت
8.2.2 تحلیل مالی
8.2.3 تجزیه و تحلیل قطعه ای
8.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.2.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.2.5.1 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
8.2.5.2 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
8.3 Baxter International، Inc.
8.3.1 نمای کلی شرکت
8.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.3.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
8.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.3.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.3.5.1 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
8.4 Pfizer، Inc.
8.4.1 نمای کلی شرکت
8.4.2 تجزیه و تحلیل بخشی و منطقه ای
8.4.3 هزینه تحقیق و توسعه
8.4.4 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.4.4.1 اکتساب و ادغام
8.5 Nestle S.A.
8.5.1 نمای کلی شرکت
8.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
8.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.5.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.5.5.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
8.5.5.2 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
8.5.5.3 گسترش جغرافیایی
8.6 Lonza Group AG
8.6.1 نمای کلی شرکت
8.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.6.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
8.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.6.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.6.5.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
8.6.5.2 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
8.6.5.3 خرید و ادغام
8.7 BASF SE
8.7.1 نمای کلی شرکت
8.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.7.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
8.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.7.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.7.5.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
8.8 شرکت آژینوتو ، شرکت
8.8.1 نمای کلی شرکت
8.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.8.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
8.8.4 هزینه های تحقیق و توسعه
8.8.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
8.8.5.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
8.8.5.2 اکتساب و ادغام
8.9 شرکت پریگو PLC
8.9.1 نمای کلی شرکت
8.9.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.9.3 تجزیه و تحلیل بخشی و منطقه ای
8.9.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.10 Hero Nutritionals، Inc.
8.10.1 نمای کلی شرکت

مطلب مرتبط  اعلان نتایج Seadrill Partners LLC 2020 AGM

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/xloaji مراجعه کنید

تحقیقات و بازارها همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی ارائه می دهند که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهند.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید