تلاش ها و نوآوری های Kao در زمینه کاهش پلاستیک که در سری فیلم های Cosmetics Europe و BBC StoryWorks برجسته شده است

تلاش ها و نوآوری های Kao در زمینه کاهش پلاستیک که در سری فیلم های Cosmetics Europe و BBC StoryWorks برجسته شده است

می گوید: “برای دستیابی به تغییر واقعی ، یک شرکت یا یک دولت نیست ، بلکه همه ما را با هم کار می کند.” دیو مونزمعاون ارشد ESG در Kao در “فیلم پر کردن انقلاب” با تأکید بر اهمیت همکاری در زمینه پایداری. این مستند کوتاه به عنوان بخشی از پروژه کراس شرکت نشان می دهد که چگونه Kao برای نزدیک به 30 سال از مصرف کنندگان در پیشبرد یک زندگی پایدار حمایت کرده است. در سال 1991 ، این شرکت با طراحی منحصر به فرد محصول خود ، سیستم بسته بندی پرکننده ای را ارائه داد که هم به محیط زیست و هم به مصرف کننده کمک می کند: کیسه های پر کردن مجدد با یک فیلم پلاستیکی نازک تولید می شود که به میزان قابل توجهی میزان پلاستیک مورد نیاز را کاهش می دهد و مصرف کنندگان را قادر می سازد تا استفاده کنند. حتی آخرین قطره محصول وی ادامه داد: ما توانسته ایم 80٪ از کل بسته های خریداری شده در بخش های خانگی و مراقبت های شخصی را در اینجا تبدیل کنیم ژاپن به این بسته های قابل پر کردن با فیلم های نازک ، ” دیو مونز نشان میدهد. “این منجر به کاهش 74٪ مقدار پلاستیک که در آن دسته بندی ها استفاده می شود ، شده است.”

مطلب مرتبط  InventHelp Inventor آسانسور اصلاح شده برای مکانیک کامیون و اتوبوس را توسعه می دهد (MTN-3215)

تلاش ها و نوآوری های Kao در زمینه کاهش پلاستیک بخشی از استراتژی کلی آن ESG با نام “برنامه زندگی Kirei” است که در اطراف کلمه ژاپنی “kirei” ساخته شده است که به معنای زیبایی یا تمیز است ، نه تنها در خارج بلکه در داخل. این ارزش را که Kao قصد دارد با مارک ها ، محصولات و خدمات خود به زندگی روزمره ارائه دهد ، توصیف می کند. برنامه سبک زندگی Kirei به تشریح تعهدات و اقدامات شرکت در زمینه های محیط زیست ، اجتماعی و مدیریت می پردازد. Kao در تلاش است تا راه حل های بسته بندی خود را به طور مداوم تکامل بخشد تا قابلیت بازیافت را بدون افزایش کیفیت کیفیت بازیافت افزایش دهد. اقدامات این شرکت در زمینه بسته بندی با رویکرد 4R مبتنی بر بهبود مداوم و نوآوری انجام می شود: کاهش مقدار پلاستیک مورد استفاده ، جایگزین کردن پلاستیک با پلاستیک بازیافتی یا مواد دیگر در صورت امکان ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا دوباره از بسته بندی خود استفاده کنند و مقدار پلاستیک را افزایش دهند. قابل بازیافت توسط مصرف کنندگان. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: https://www.kao.com/emea/en/sustainability/.

مطلب مرتبط  برنامه Pen-Pal دانشجویان محلی را با کارمندان انرژی Aera مرتبط می کند

فیلم Kao به همراه سایر فیلم های سریال “ملزومات زندگی روزمره” ، طی دو هفته آینده در کانال های Cosmetics Europe و BBC StoryWorks نمایش داده می شود و جنبه های مختلف این صنعت را با تأکید بر پایداری ، محصول آرایشی به نمایش می گذارد. ایمنی و رفاه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال ، شرکای آن و فیلمهای انفرادی به این آدرس مراجعه کنید: https://essentialsfordailylife.cosmeticseurope.eu/.

مطلب مرتبط  ICML در امتحانات صدور گواهینامه آنلاین برای متخصصان روانکاری و تجزیه و تحلیل روغن گسترش می دهد

درباره کائو

Kao محصولاتی با ارزش بالا ایجاد می کند که زندگی مصرف کنندگان در سراسر جهان را غنی می کند. از طریق مجموعه ای از بیش از 20 مارک برتر مانند Attack ، Bioré ، Goldwell ، Jergens ، جان فریدا، Kanebo ، Laurier ، Merries و مالتون براون، کائو بخشی از زندگی روزمره مردم در آن است آسیا، اقیانوسیه ، آمریکای شمالی و اروپا. همراه با تقسیم شیمیایی خود ، که به طیف گسترده ای از صنایع کمک می کند ، Kao تولید می کند 1500 میلیارد ین در فروش سالانه Kao حدود 33000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند و 130 سال سابقه در نوآوری دارد. لطفا برای کسب اطلاعات جدید به وب سایت Kao Group مراجعه کنید: https://www.kao.com/emea/en/.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1179180/Kao_Refill_Revolution.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1179179/Kao_Logo.jpg

SOURCE شرکت Kao

لینک های مربوطه

https://www.kao.com

پاسخی بگذارید