توزیع کنندگان برق تلفیقی ، اعلامیه مربوط به حادثه داده ها

توزیع کنندگان برق تلفیقی ، اعلامیه مربوط به حادثه داده ها

ایروینگ ، تگزاس، 15 مه 2020 / PRNewswire / – توزیع کنندگان برق تلفیقی (“CED”) دارایی خاصی از توزیع انرژی الکتریکی و انرژی خورشیدی Sun Valley را از شرکت Warner Holdings ، LLC به دست آوردند. 6 مه 2019) سیستم نامه الکترونیکی CED دریافت شده از Warner Holdings، LLC قبل از کسب به خطر افتاد ، طرفین از طرف طرفین به خطر نیفتد و دسترسی به سیستم نامه الکترونیکی توسط یک بازیگر ناشناس به زودی بدست آمد. 26 آوریل 2019 هنگامی که هنوز هم متعلق به Warner Holdings، LLC بود.

در حدود 11 ژوئیه 2019، CED از فعالیت غیرمعمول در برخی از حساب های ایمیل کارمندان آگاه شد. CED با کمک یک بازپرس پزشکی قانونی شخص ثالث تحقیقاتی را انجام داد تا ماهیت و دامنه وقایع را مشخص کند. از طریق این تحقیقات ، CED مشخص کرد که یک بازیگر ناشناخته بین این حساب های ایمیل دسترسی پیدا کرده است 26 آوریل 2019 و 22 ژوئیه 2019. اعتبار نامه ایمیل تغییر کرده است ، و حساب های ایمیل امن است.

محتوای حسابها از طریق یک فرایند دستی و برنامه نویسی وقت گیر مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود چه اطلاعات حساس ممکن است در دسترس بوده باشد. CED انواع اطلاعات محافظت شده موجود در حساب های ایمیل تحت تأثیر و مکان افراد و مشاغل را که با آنها ارتباط دارند تأیید کرد. اگرچه CED از هرگونه سوءاستفاده واقعی یا تلاش برای هرگونه اطلاعاتی آگاه نیست ، اما CED در مورد این حادثه از احتیاط فراوان اطلاع می دهد.

در حالی که ، تا کنون ، تحقیقات هیچ مدرکی مبنی بر سوء استفاده واقعی یا تلاش داده ها پیدا نکرده است ، CED تشخیص داده است که حساب های ایمیل تحت تأثیر این واقعه می تواند شامل نام ، اطلاعات کارت پرداخت ، شماره تأمین اجتماعی ، اطلاعات حساب مالی ، تاریخ تولد ، شماره گذرنامه ، گواهینامه رانندگی یا شماره شناسنامه صادر شده از دولت ، اطلاعات مربوط به درمان ، اطلاعات بیمه درمانی ، نسخه و یا اطلاعات دارویی ، اطلاعات ارائه دهنده ، شماره حساب بیمار و / یا نام کاربری و رمزعبور.

پس از اطلاع از این واقعه ، CED رمزهای عبور حساب را تنظیم مجدد کرد و به سرعت قدم هایی برای تعیین محتوای حسابهای تأثیرگذار و شناسایی افراد و اشخاص با تأثیر احتمالی برداشت. CED همچنین به دستگاههای نظارتی لازم اطلاع خواهد داد. در بسیاری از موارد احتیاط ، CED در مورد افراد و اشخاص با تأثیر بالقوه آگاه است. علاوه بر این ، در حالی که برای محافظت از داده ها در مراقبت از خود ، تضمینی در دست داریم ، ما در تلاشیم این حمایت ها را به عنوان بخشی از تعهدات مداوم به حریم شخصی و امنیت داده ها بررسی و تقویت کنیم.

مطلب مرتبط  "Brahms The Boy 2" بارگیری رایگان (2020) - maximedia را تماشا کنید

بر 3 آوریل 2020، CED شروع به ارسال نامه های اعلامیه به افراد و مشاغل ، به صورت مناسب ، که ممکن است اطلاعات آنها در حساب های ایمیل تحت تأثیر موجود بوده باشد. CED به افراد آسیب دیده دسترسی به نظارت بر اعتبار و خدمات ترمیم هویت را به مدت یک سال و بدون هزینه ارائه داد. CED همچنین افراد را ترغیب می کند تا در برابر حوادث سرقت هویت و کلاهبرداری ، هوشیاری ، بازنگری در صورت های حساب ، و نظارت بر گزارش های اعتباری و توضیحات فرم های مزایا برای فعالیت مشکوک و تشخیص خطاها ، و همچنین ارائه اطلاعات بیشتر در مورد مراحل ممکن افراد اقدام کنند. برای محافظت از اطلاعات شخصی

CED برای کمک به سؤالات مربوط به این واقعه خط كمك اختصاصی را تنظیم كرده است. افراد و مشاغل دارای سؤالاتی درباره این حادثه تشویق می شوند از دوشنبه تا جمعه با شماره 1-866-755-4209 از خط کمکهای اختصاصی CED تماس بگیرند. بین ساعت 8 صبح و 5:30 بعد از ظهر است. سی تی اسکن (به استثنای تعطیلات ایالات متحده). اطلاعات بیشتر در مورد اقداماتی که افراد برای محافظت از اطلاعات شخصی می توانند انجام دهند نیز در www.svesupply.com و در زیر موجود است.

گام هایی که می توانید برای محافظت از اطلاعات شخصی استفاده کنید

نظارت بر حسابهای خود

طبق قانون ایالات متحده ، مصرف کنندگان حق دارند هر سال از هر یک از سه دفتر اصلی گزارش اعتباری ، یک گزارش اعتباری رایگان دریافت کنند. برای سفارش گزارش اعتباری رایگان خود ، به این قسمت مراجعه کنید www.annualcreditreport.com یا تماس بگیرید ، بدون تلفن ، 1-877-322-8228. همچنین می توانید برای درخواست نسخه رایگان گزارش اعتباری خود ، مستقیماً با سه دفاتر اعتباری اصلی تماس بگیرید.

مصرف کنندگان حق دارند “یخ زدایی امنیتی” را بر روی گزارش اعتباری قرار دهند ، که یک آژانس گزارش دهی مصرف کننده را از انتشار اطلاعات در گزارش اعتبار مصرف کننده بدون مجوز صریح منع می کند. فریز امنیتی به منظور جلوگیری از تأیید اعتبار ، وام و خدمات به نام شما و بدون رضایت شما طراحی شده است. با این حال ، باید توجه داشته باشید که استفاده از یخ امنیتی برای کنترل بیشتر افرادی که به اطلاعات شخصی و مالی در گزارش اعتباری شما دسترسی پیدا می کنند ، ممکن است تأخیر ، مداخله یا ممنوعیت تأیید به موقع هر درخواست یا برنامه بعدی را که درباره جدید درخواست کرده اید ممنوع کنید. وام ، اعتبار ، وام مسکن یا هر حساب دیگری که شامل اعتبار اعتبار است. مطابق قانون فدرال ، شما مجاز نیستید گزارش امنیتی خود را برای قرار دادن یا بلند کردن یخ امنیتی برعهده بگیرید. اگر می خواهید یخ زدایی امنیتی داشته باشید ، با آژانس های عمده گزارش دهی مصرف کننده ذکر شده در زیر تماس بگیرید:

مطلب مرتبط  XCMG مالکیت سهام خود را متنوع می کند و 49٪ سهام خود را برای باز کردن پتانسیل بازار باز می کند

تجربه

صندوق پستی 9554

آلن ، TX 75013

1-888-397-3742

www.experian.com/freeze/center.html

انتقال

P.O. جعبه 160

وودلین ، پنسیلوانیا 19094

1-888-909-8872

www.transunion.com/credit-freeze

مساوی

صندوق پستی 105788

آتلانتا ، GA 30348-5788

1-800-685-1111

www.equifax.com/personal/credit-report-service

برای درخواست یخ امنیتی ، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  1. نام کامل شما (از جمله میانه اولیه و همچنین جونیور ، سری ، دوم ، سوم و غیره)؛
  2. شماره تأمین اجتماعی؛
  3. تاریخ تولد؛
  4. اگر در پنج (5) سال گذشته نقل مکان کرده اید ، آدرسهایی را که در طی پنج سال گذشته در آن زندگی کرده اید ، تهیه کنید.
  5. اثبات آدرس فعلی ، مانند قبض ابزار فعلی یا قبض تلفن؛
  6. فتوکپی قابل خواندن از کارت شناسایی دولت (گواهینامه رانندگی دولت یا کارت شناسایی ، شناسایی نظامی ، و غیره).
  7. اگر قربانی سرقت هویت هستید ، یک نسخه از گزارش پلیس ، گزارش تحقیق یا شکایت را به یک آژانس اجرای قانون در رابطه با سرقت هویت وارد کنید.

به عنوان یک جایگزین برای یخ زدایی امنیتی ، مصرف کنندگان حق دارند “هشدار کلاهبرداری” اولیه یا گسترده را بر روی یک پرونده اعتباری بدون هیچ گونه هزینه ای قرار دهند. هشدار اولیه کلاهبرداری یک هشدار 1 ساله است که در پرونده اعتبار مصرف کننده قرار می گیرد. با مشاهده نمایشگر هشدار کلاهبرداری در پرونده اعتبار مصرف کننده ، یک کسب و کار موظف است قبل از تمدید اعتبار جدید ، نسبت به تأیید هویت مصرف کننده اقدام کند. اگر قربانی سرقت هویت هستید ، حق دارید به هشدار تقلب گسترده بپردازید ، که هشدار تقلب هفت سال است. در صورت تمایل به اخطار تقلب ، لطفا با هر یک از آژانس های ذکر شده در زیر تماس بگیرید:

تجربه

P.O. جعبه 9554

آلن ، TX 75013

1-888-397-3742

www.experian.com/fraud/center.html

انتقال

P.O. جعبه 2000

چستر ، پنسیلوانیا 19016

1-800-680-7289

www.transunion.com/fraud-victim-resource/place-fraud-alert

مساوی

P.O. جعبه 105069

آتلانتا ، GA 30348

1-888-766-0008

www.equifax.com/personal/credit-report-service

اطلاعات اضافی

با تماس با آژانس های گزارش دهی مصرف کننده ، کمیسیون تجارت فدرال یا دادستان کل کشور می توانید خود را در مورد سرقت هویت ، هشدارهای مربوط به کلاهبرداری ، یخ های امنیتی و مراحلی که می توانید برای محافظت از خود انجام دهید ، آموزش دهید.

به کمیسیون تجارت فدرال می توان در: 600 خیابان پنسیلوانیا NW ، ایالت واشنگتن 20580 ، www.identitytheft.gov، 1-877-ID-THEFT (1-877-438-4338)؛ TTY: 1-866-653-4261. کمیسیون تجارت فدرال همچنین کسانی را که متوجه می شوند از اطلاعات آنها سوء استفاده کرده اند برای شکایت با آنها سوء استفاده کردند. می توانید از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در بالا ، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه طرح چنین شکایتی کسب کنید. در صورت تجربه سرقت هویت یا کلاهبرداری ، حق دارید گزارش پلیس بدهید. لطفاً توجه داشته باشید که برای تشکیل گزارشی از اجرای قانون برای سرقت هویت ، به احتمال زیاد شما باید مدرکی را مبنی بر قربانی بودن ارائه دهید. موارد سرقت هویت شناخته شده یا مشکوک نیز باید به نیروی انتظامی و دادستان کل کشور شما گزارش شود. این اخطار با اجرای قانون به تعویق نیامده است.

برای کارولینای شمالی ساکنانبا دادستان کل ممکن است در تماس باشید: 9001 مرکز خدمات نامه الکترونیکی ، رالی ، NC 27699-9001 ، 1-877-566-7226 یا 1-919-716-6000 ، www.ncdoj.gov. می توانید از دادستان کل یا کمیسیون تجارت فدرال در مورد جلوگیری از سرقت هویت اطلاعات کسب کنید.

برای نیومکزیکو ساکنان، شما مطابق قانون گزارش گزارش منصفانه اعتقاد دارید ، از جمله حق به شما گفته می شود که آیا اطلاعات موجود در پرونده اعتباری شما علیه شما استفاده شده است ، حق دانستن آنچه در پرونده اعتباری شماست ، حق درخواست نمره اعتباری خود را دارید ، و حق تقابل اطلاعات ناقص یا نادرست. بعلاوه ، مطابق قانون گزارش گزارش عادلانه ، نمایندگان گزارشگر مصرف کننده باید اطلاعات نادرست ، ناقص یا غیرقابل اطمینان را تصحیح یا حذف کنند. آژانس های گزارش دهی مصرف کننده ممکن است اطلاعات منفی منسوخ را گزارش ندهند. دسترسی به پرونده شما محدود است. شما باید رضایت خود را برای گزارش های اعتباری ارائه شده به کارفرمایان بدهید. شما ممکن است براساس اطلاعات موجود در گزارش اعتبار خود ، پیشنهادهای اعتباری و بیمه ای را که از قبل محافظت شده اید ، محدود کنید. و شما ممکن است به دنبال خسارت از متجاوزان باشید. طبق قانون گزارش دهی اعتبار منصفانه ، که در اینجا خلاصه نمی شود ، ممکن است حقوق دیگری داشته باشید. قربانیان سرقت هویت و پرسنل نظامی وظیفه فعال بر طبق قانون گزارش گزارش منصفانه از حقوق اضافی خاصی برخوردارند. ما شما را تشویق می کنیم که با مراجعه به سایت www.consumerfinance.gov/f/201504_cfpb_summary_your-rights-under-fcra.pdf ، یا با نوشتن مرکز پاسخ مشتری ، اتاق 130-A ، کمیسیون تجارت فدرال ، حقوق خود را مرور کنید. 600 پنسیلوانیا ، خیابان NW ، ایالت واشنگتن. 20580

SOURCE Consolidated Distributors Distributor، Inc.

مطلب مرتبط  دانلود قسمت 5 سریال آقازاده

پاسخی بگذارید