تیم های جورجیا پاور برای کمک به بازیابی طوفان دلتا برنامه ریزی کرده اند

تیم های جورجیا پاور برای کمک به بازیابی طوفان دلتا برنامه ریزی کرده اند

آتلانتا، 9 اکتبر 2020 / PRNewswire / – با نزدیک شدن طوفان دلتا به خشکی در امتداد ساحل خلیج فارس ، جورجیا پاور آماده پاسخگویی و پشتیبانی از می سی سی پی است. تقریباً 150 پرسنل جورجیا پاور و 150 تیم قراردادی امروز به این ایالت سفر می کنند. جورجیا پاور به طور شبانه روزی تغییر وضعیت هوا را کنترل می کند و با دیگر برنامه ها برای درخواست کمک از طریق شبکه کمک متقابل هماهنگی می کند.

با هر درخواست کمک ، شرکت اطمینان می دهد که از پوشش کافی برای پاسخگویی به هرگونه قطع خدمات محلی بالقوه برخوردار است.

شبکه کمک متقابل متشکل از صدها نرم افزار از سراسر کشور است. به عنوان بخشی از این مشارکت ، جورجیا پاور قادر به پاسخگویی و ارائه کمک است ، در صورت لزوم برای تقویت مجدد نیروگاه های دیگر ، نیروهایی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به منابع اضافی برای کمک به بازگرداندن برق به مشتریان جورجیا پاور پس از طوفان بزرگ ، این شرکت همچنین می تواند از این شبکه کمک متقابل استفاده کند.

مطلب مرتبط  Core Lab سهم سه ماهه Q3 2020 را اعلام کرد

این شرکت طی چندین طوفان بزرگ که مشتریان جورجیا پاور را تحت تأثیر قرار داده بود قبلاً شامل طوفان های مایکل و ایرما را تحت تأثیر قرار داده بود و از سایر خدمات نیز کمک گرفت.

آماده سازی همه گیر پاسخ طوفان
تیم های جورجیا پاور آماده هستند تا ضمن قطع اقدامات پیشگیرانه از جمله “فاصله گرفتن” ویژه و سایر اقدامات احتیاطی برای محافظت از مشتریان و کارمندان در برابر شیوع ویروس ، به وقفه های خدماتی که ممکن است به دلیل شدت هوا رخ دهد ، پاسخ دهند.

علاوه بر این ، برنامه های همه گیر همه جانبه شرکت به اطمینان از آمادگی پرسنل مهم و امکانات لازم برای ادامه تأمین انرژی مطمئن و قابل اعتماد مشتریان انتظار و شایسته کمک می کنند.

در این زمینه ، روند بازیابی نیرو شامل این مراحل اصلی است:

  • ارزیابی شرایط – تیم های پاسخگو – یا در طوفان های بزرگ ، تیم های ارزیابی خسارت – برای شناسایی نقاط مشکل و منابع مورد نیاز برای رفع آنها ، که می تواند شامل ورود به اموال مشتریان باشد ، کار می کنند. خدمه از فاصله مناسب استفاده می کنند و از مشتریان خواسته می شود تا کودکان و حیوانات خانگی را در خانه خود نگه دارند و همچنین از اعضای خدمه نیز فاصله های ایمن داشته باشند.
  • تعمیراتخدمه جورجیا پاور بر تعمیراتی متمرکز هستند که در کمترین زمان نیرو را به بیشترین تعداد مشتری برمی گرداند.
مطلب مرتبط  معیار رقابتی کشورهای پیشرو

روش هایی که می توانید به ایمن نگه داشتن کارگران در هنگام کار در این زمینه کمک کنید:

  • اگر خدمه خدماتی را مشاهده کردید ، لطفاً حداقل شش فوت عقب بمانید – اگر کار می کنند خیلی بیشتر.
  • لطفا در این مدت هیچ کوکی یا معالجه ای برای کارگران نداشته باشید. به کارگرانی که می بینید موج یا شست بدهید. آنها هنگامی که برای روشن نگه داشتن چراغ تلاش می کنند ، قدردانی شما را درک خواهند کرد.
  • کامیون ها یا تجهیزات کمکی را لمس نکنید. ارائه دهندگان برق در شرایط تغییر یافته برای ایمن سازی کارگران کار می کنند ، که شامل تمیز کردن و بهداشت اضافی ابزارها و تجهیزات است.
مطلب مرتبط  فراست و سالیوان تجزیه و تحلیل سوپرآلیاژها و اهمیت گسترش کاربردها در رشد صنعت

درباره جورجیا پاور
جورجیا پاور بزرگترین زیرمجموعه برق شرکت جنوبی (NYSE: SO) ، شرکت برتر انرژی در آمریکا است. ارزش ، قابلیت اطمینان ، خدمات به مشتری و سرپرستی سنگ بنای اصلی وعده شرکت به 2.6 میلیون مشتری در همه چهار مورد است. جورجیا 159 شهرستان متعهد به ارائه انرژی پاک ، ایمن ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه با نرخ کمتر از متوسط ​​ملی ، جورجیا پاور ترکیبی متنوع و نوآورانه را شامل می کند که شامل هسته ای ، ذغال سنگ و گاز طبیعی و همچنین تجدیدپذیرهایی مانند خورشیدی ، برق آبی و بادی است. جورجیا پاور تمرکز خود را بر ارائه خدمات کلاس جهانی به مشتریان خود هر روز اعلام می کند و این شرکت به طور مداوم توسط J.D. Power و Associated به عنوان یک رهبر صنعت در رضایت مشتری شناخته می شود. برای اطلاعات بیشتر ، به www.GeorgiaPower.com مراجعه کنید و با شرکت در Facebook (Facebook.com/GeorgiaPower) ، Twitter ارتباط برقرار کنید (Twitter.com/GeorgiaPower) و اینستاگرام (Instagram.com/ga_power).

منبع جورجیا پاور

لینک های مربوطه

http://www.georgiapower.com

پاسخی بگذارید