حمایت مالی از یورو 2020 – یکی از ضروریات استراتژی جهانی سازی Hisense

حمایت مالی از یورو 2020 – یکی از ضروریات استراتژی جهانی سازی Hisense

استراتژی جهانی سازی لازم
صلاحیت بازار فوق العاده و یکپارچه و سطح بالایی از آگاهی از شرط های مطلق یک حامی اصلی مالی است. بازاریابی ورزشی همچنان باعث ایجاد شهرت عالی هایسنس شد.
هایسنس دارای 16 مرکز تحقیق و توسعه ، 17 مرکز تولید و 54 شرکت و دفاتر در سراسر جهان است و از زمان راه اندازی استراتژی جهانی سازی همچنان به گسترش خود ادامه می دهد.
تا سال 2020 ، فروش برچسب خصوصی هایسنس به 78٪ از درآمد بازاریابی بین المللی رسیده بود. جیا شائوقیان گفت: “پس از 30 سال ، Hisense یک شرکت چند ملیتی موفق و یک مارک مشهور بین المللی است.” “بین المللی سازی جامع توسعه محصول ، تولید ، مارک و بازاریابی از استراتژی های اساسی در جهانی سازی گروه است.” رئیس هیسنس ژو هوجیان با قاطعیت به تقویت سیستم بازاریابی بین المللی و ایجاد برچسب خصوصی Hisense پایبند است.

استراتژی بازاریابی یکپارچه در جهان برای سرعت بخشیدن به جهانی سازی

“پیاده سازی یک سیستم جامع بازاریابی جهانی و برنامه های عملیاتی دقیق راهی برای موفقیت جهانی سازی شرکت است. جهانی شدن Hisense در پنج مورد به طور قابل توجهی شتاب گرفته است ” زو دان، رئیس شرکت بین المللی Hisense ، آموزشی ویبولیتین

  • هایسنس برای بهره مندی بیشتر از حمایت مالی ، چندین کمپین بازاریابی در اروپا راه اندازی کرد: راه اندازی منحصر به فرد برند Hisense در برج های جشنواره در اروپا ؛ راه اندازی “تور تروفی” ؛ تبلیغات تبلیغاتی در توییتر و افزایش فروش تجارت الکترونیکی. با موفقیت در تعداد زیادی از تبلیغات ، تأثیر نام تجاری تقویت شد.
  • کنترل کیفیت: ایجاد مراکز توسعه در سراسر جهان امکان تولید محلی با کیفیت محصول تضمین شده را فراهم می کند.
  • تخصص زنجیره ارزش: ایجاد مراکز مدیریت زنجیره تأمین جهانی ، دفاتر خارج از کشور و مشارکت با سیستم عامل های توزیع محلی حمل و نقل مرزی را تضمین می کند و تحویل به موقع سفارشات آنلاین را تضمین می کند و تجربه مشتری را افزایش می دهد.
  • ادغام سیستم ها: منابع جهانی هایسنس در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش کیفیت محصول را برای تأمین نیازهای مصرف کننده تضمین می کنند.
  • توسعه کارمندان: هایسنس معتقد است که ترویج و رشد استعدادهای جوان اساس نوآوری های فنی است. Hisense افراد مستعد در سراسر جهان را در زمینه طراحی تراشه ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها برای بهبود فناوری و کیفیت به کار می گیرد.
مطلب مرتبط  سری 4 رنگ روشنایی Feniex اینجا است. چرا کواد در حال تغییر بازار روشنایی خودرو است

بازاریابی ورزشی برای افزایش فروش محصول
بازاریابی مداوم ورزشی نه تنها سطح آگاهی یک شرکت را افزایش می دهد ، بلکه گردش مالی آن را نیز افزایش می دهد.
در یورو 2020 Hisense در مقایسه با یورو 2016 اطلاعات بیشتر در مورد فروش محصول و بازاریابی محصول است. در نتیجه حمایت مالی از ژانویه تا ژوئن 2021 ، فروش تلویزیون های لیزر Hisense به خارج از کشور در مقایسه با سال قبل بیش از 10 برابر افزایش یافته است. “یک صفحه نمایش بزرگ ، Ultra-HD ، کیفیت تصویر عالی و صدای کلاس جهانی” از ویژگی های برجسته تلویزیون های لیزری است.
پانگ جینگ ، مدیر کل بخش بازاریابی بین المللی Hisense ، گفت: “در تجربه ما از حمایت از یورو 2016 و جام جهانی فیفا 2018 است Hisense در یورو 2020 شایسته تر و کارآمد تر Hisense با ایجاد دفاتر اضافی خارج از کشور و یک زنجیره تامین جامع ، از این منابع جهانی در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کند یورو 2020 موفقیت آمیز. هدف بازاریابی از یورو 2020 افزایش فروش محصول و تصویر برند است. Hisense به فعالیت خود در بازاریابی ورزشی در آینده نیز ادامه خواهد داد. “

مطلب مرتبط  بازسازی ساختار DDW Offshore انجام شد

Hisense به عنوان بخشی از استراتژی طولانی مدت سرمایه گذاری و جهانی خود ، درگیر بازاریابی ورزشی خواهد بود. حمایت مالی از یورو 2020، جام جهانی فیفا و سایر رویدادهای ورزشی با محصولات نوآورانه خود ، Hisense به یک رقابت رقابتی در بازار جهانی می بخشد.

ویدیو –

https://www.youtube.com/watch؟v=p8C-_7PwDU4

مطلب مرتبط  Arçelik و Hitachi Global Life Solutions سرمایه گذاری مشترک جدیدی به نام Arçelik Hitachi لوازم خانگی راه اندازی کردند

عکس –

https://mma.prnewswire.com/media/1571339/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg

ویدیو –

https://www.youtube.com/watch؟v=tuE6pVOLzQs

منبع Hisense

پاسخی بگذارید