خدمه جورجیا پاور آماده پاسخگویی به طوفان لورا هستند

خدمه جورجیا پاور آماده پاسخگویی به طوفان لورا هستند

اتلانتا، 25 آگوست 2020 / PRNewswire / – همزمان با ادامه حرکت طوفان لورا در نزدیکی ساحل خلیج فارس ، جورجیا پاور آماده پاسخگویی به درخواست های کمک از طریق سرویس هایی است که ممکن است در اثر طوفان تحت تأثیر قرار گیرند. جورجیا پاور همچنان نظارت بر تغییر حال و هوای بصورت شبانه روزی و هماهنگی با دیگر برنامه های کاربردی برای درخواست درخواست کمک از طریق شبکه کمک متقابل است.

این شبکه شامل صدها سرویس از سراسر کشور است. به عنوان بخشی از این مشارکت ، جورجیا پاور قادر به پاسخگویی و ارائه کمک است ، در صورت لزوم تقویت لازم را برای بازیابی سریع برق برای سایر خدمات فراهم می کند. این شرکت همچنین در صورت نیاز به منابع اضافی برای کمک به بازگرداندن نیرو به مشتریان جورجیای نیرو در پی طوفان بزرگ ، قادر است در این شبکه کمک متقابل قرار گیرد.

فصل طوفان تا نوامبر ادامه دارد
با ادامه فصل رسمی طوفان 30 نوامبر، جورجیا پاور به مشتریان یادآوری می کند که ابتدا ایمنی را حفظ کرده و نکات آمادگی طوفان زیر را ارائه می دهد:

  • قبل از طوفان: خطرات ناشی از طوفان طوفان و طوفان گرمسیری یا وزش باد طوفان را بدانید. در صورت از دست دادن برق ، کیت اضطراری خود را از برق جدا کرده و از تلفن های همراه شارژ کنید.
  • در طی طوفان: برای دریافت اعلانهای اضطراری و به روزرسانی های هوا ، روش های مختلفی داشته باشید. اگر منطقه شما تحت دستور تخلیه قرار دارد ، سریعاً دستورات ایمنی را از طرف مقامات محلی دنبال کنید.
  • بعد از طوفان: هرگز سیم سیم پایین یا حلق آویز ، از جمله سیم و تلفن یا تلویزیون را که خط برق را لمس می کند ، لمس نکنید. هرگز اندامهای درخت را از خطوط برق دور نکنید و مناطقی را با آوار یا درختان فرو ریخته وارد نکنید زیرا خطوط برق متلاشی ممکن است در زباله ها دفن شوند. علاوه بر این ، از راه رفتن و رانندگی در میان آب ایستاده خودداری کنید زیرا ممکن است سیمهای زنده را که در اثر طوفان به وجود آمده است پنهان کند.
مطلب مرتبط  Venture Global LNG تأثیر حداقل طوفان لورا را در LNG Passas Calcasieu گزارش می دهد

قبل از اعتصاب شدید هوا ، مشتریان تشویق می شوند تا با نقشه خاموشی جورجیا پاور در www.georgiapower.com آشنا شوند که ردیابی و گزارش اطلاعات قطع اطلاعات را از این طریق آسانتر می کند. نقشه خاموشی نقشه به طور خودکار برای عملکرد در هر رایانه رومیزی ، دستی یا موبایل تنظیم می کند و دسترسی مستقیم به کانال های رسانه های اجتماعی Georgia Power برای تعامل سریع با نمایندگان خدمات مشتری دارد. علاوه بر این ، کاربران با اطلاعات هشدار مختصر مربوط به قطع خاص خود ، قابلیت جستجوی بیشتری دارند.

ابزارهای اضافی برق جورجیا که می توانید استفاده کنید

  • هشدارهای خاموش: برای دریافت اطلاعیه ها و به روزرسانی های شخصی شده از طریق پیام متنی ، در سرویس رایگان Georgia Power Outage Alert مشترک شوید.
  • مرکز خاموشی و طوفان: در www.georgiapower.com/storm ، مشتریان می توانند برای هشدارهای Outage ثبت نام کنند ، وضعیت خاموشی را گزارش دهند و بررسی کنند و به نکات و اطلاعات مفید ایمنی دسترسی پیدا کنند. مشتریان همچنین می توانند با تماس با جورجیا پاور با شماره تلفن 888-891-0938 وضعیت خاموشی را 24 ساعت شبانه روز گزارش و بررسی کنند.
  • برنامه موبایل Mobile Georgia: برای دسترسی به اطلاعات طوفان و قطع خاموش ، برنامه تلفن همراه Georgia Power را برای دستگاه های Apple و Android دانلود کنید.
  • GeorgiaPower در توییتر: GeorgiaPower را دنبال کنید توییتر برای نکات طوفان ، به روزرسانی خاموشی ، خدمات به مشتری و موارد دیگر.
مطلب مرتبط  تقریباً 100 پرسنل و خدمه جورجیا پاور پس از کمک به ترمیم طوفان لورا به خانه خود بازمی گردند

آماده سازی همه گیر پاسخ طوفان
جورجیا پاور دائماً در حال تغییر شرایط آب و هوا نظارت می کند و آماده پاسخگویی به وقفه های خدماتی است که ممکن است به دلیل هوای شدید رخ دهد در حالی که اقدامات پیشگیرانه از جمله “مسافت ویژه” و سایر اقدامات احتیاطی را برای کمک به محافظت از مشتریان و کارمندان از انتشار ویروس انجام می دهید.

علاوه بر این ، برنامه های جامع همه گیر این شرکت به اطمینان از آمادگی پرسنل مهم و امکانات لازم برای ادامه تأمین انرژی ایمن و قابل اعتماد مشتریان انتظار و شایسته کمک می کند.

در این زمینه ، روند بازیابی نیرو شامل این مراحل اساسی است:

  • ارزیابی شرایط – خدمه در حال پاسخگویی – یا در توفان های بزرگ ، تیم های ارزیابی خسارت – برای شناسایی نقاط مشکل و منابع مورد نیاز برای رفع آنها تلاش می کنند ، که می تواند شامل ورود به املاک مشتریان شود. خدمه از مسافت های مناسب استفاده می کنند و از مشتریان خواسته می شود کودکان و حیوانات خانگی خود را در خانه نگه دارند و مسافت ایمن را نیز از اعضای خدمه حفظ کنند.
  • تعمیراتخدمه جورجیا پاور روی تعمیراتی تمرکز دارند که برق را در کمترین زمان به بیشترین تعداد مشتری باز می گرداند.

راه هایی که می توانید در هنگام کار در این زمینه به حفظ امنیت کارگران کمک کنید:

  • اگر خدمه ابزار را می بینید ، لطفاً حداقل شش فوت عقب بمانید – اگر کار می کنند ، خیلی بیشتر.
  • لطفاً ، هیچ کوکی یا معالجه ای برای کارگران در این مدت ندارید. به کارگرانی که می بینید ، موج بزنید یا انگشت شست کنید. آنها قدردانی شما را در هنگام کار برای روشن کردن چراغ درک خواهند کرد.
  • کامیون یا تجهیزات را لمس نکنید. ارائه دهندگان برقی برای حفظ امنیت کارگران تحت شرایط اصلاح شده فعالیت می کنند ، که شامل تمیز کردن اضافی و بهداشت وسایل و تجهیزات نیز می باشد.
مطلب مرتبط  Southwest Gas Holdings، Inc. تماس کنفرانسی را اعلام می کند

درباره جورجیا پاور
جورجیا پاور بزرگترین شرکت تابعه برقی شرکت جنوبی (NYSE: SO) ، شرکت برتر انرژی در آمریکا است. ارزش ، قابلیت اطمینان ، خدمات به مشتری و مباشرت ، سنگ بنای قول شرکت به 2.6 میلیون مشتری در هر چهار مورد است. جورجیا 159 شهرستان تعهد به ارائه انرژی پاک ، ایمن ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه با نرخ های پایین تر از میانگین ملی ، جورجیا پاور ترکیبی از نسل جدید و نوآورانه را شامل می شود که شامل هسته های هسته ای ، ذغال سنگ و گاز طبیعی و همچنین انرژی های تجدید پذیر مانند خورشیدی ، برق و باد است. جورجیا پاور هر روز بر ارائه خدمات کلاس جهانی به مشتریان خود تمرکز دارد و این شرکت به طور مداوم توسط J.D. Power و Associates به عنوان یک رهبر صنعت در رضایت مشتری شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به www.GeorgiaPower.com مراجعه کرده و با شرکت در فیس بوک (Facebook.com/GeorgiaPower) ، توییتر (Twitter.com/GeorgiaPower) و اینستاگرام (Instagram.com/ga_power).

منبع انرژی جورجیا

لینک های مربوطه

http://www.georgiapower.com

پاسخی بگذارید