خدمه Entergy نیرو را به بیش از 50٪ از مشتریان پس از طوفان دلتا احیا می کنند

خدمه Entergy نیرو را به بیش از 50٪ از مشتریان پس از طوفان دلتا احیا می کنند

نیواورلان، 11 اکتبر 2020 / PRNewswire / – خدمه پس از خروج طوفان دلتا از قلمرو خدماتی Entergy در عصر روز شنبه ، ارزیابی خسارات و بازیابی برق را در جایی که انجام آن ایمن باشد ادامه می دهد.

در اولین روز کامل کار مرمت ، خدمه نیرو را در حدود 54٪ از مشتریانی که تحت تأثیر Delta قرار گرفتند ، بازیابی کردند.

از همان زمان ساعت 9 صبح یکشنبه، تقریباً 224،000 مشتری در سرتاسر مناطق خدماتی Entergy بدون برق بودند ، در حالی که تقریباً 495،000 بود. دلتا عصر جمعه در نزدیکی طوفان دسته 2 فرود آمد کریول ، لوئیزیانا، با وزش باد به سرعت 100 مایل در ساعت. با حرکت به سمت داخل ، طوفان به رده 1 و سپس به یک طوفان گرمسیری ضعیف شد.

“خدمه در اولین روز کامل کار ترمیم پس از طوفان دلتا پیشرفت چشمگیری داشته اند. خدمه ما همچنان به بازگرداندن نیرو و ارزیابی خسارات در برخی از مناطق آسیب دیده آسیب می رسند.” الی ویامونتس، معاون رئيس جمهور در توزيع نرم افزار Entergy. “ارزیابی خسارت گام مهمی در روند ترمیم Entergy است زیرا به ما کمک می کند تا علت دقیق وقفه ها و مدت زمان احیای برق را تعیین کنیم. این شرکت از پهپادها ، هلی کوپترها و وسایل نقلیه پر آب برای ارزیابی خسارت در مناطق دسترسی سخت استفاده می کند. “

مطلب مرتبط  Enbridge برای از سرگیری عملیات بخش شرقی خط 5 در تنگه های Mackinac

زمان تخمین ترمیم با تکمیل ارزیابی خسارت همچنان ارائه می شود. یک تیم طوفانی متشکل از 13،600 کارگر در تلاش برای بازسازی خود با موانع مختلفی روبرو هستند از جمله آوارهایی که پس از طوفان لورا باقی مانده است ، درختان ریشه کن شده که خطوط برق را قطع کرده و سیلاب را برپا کرده است.

این شرکت از یک طرح متدی برای بازگرداندن نیرو پیروی می کند که در طوفان های گذشته اثبات شده است. نخست ، خدمه بر بازگرداندن نیرو به زیرساختهای مهم جامعه و خدمات ضروری مانند بیمارستانها ، تصفیه خانه های آب ، پلیس و ایستگاه های آتش نشانی و سیستم های ارتباطی متمرکز هستند. سپس ، منابعی برای کارگردانی هدایت می شوند که با اطمینان بیشتر بیشترین تعداد مشتری را در اسرع وقت بازیابی کنند.

خدمه به تمرین فاصله اجتماعی می پردازند و Entergy از مشتریان می خواهد که همین کار را انجام دهند. برای ایمنی خدمه و همه افراد درگیر ، لطفاً از مناطق کار دور باشید.

مطلب مرتبط  LONGi از نقشه راه RE100 رونمایی می کند تا سال 2028 به 100٪ مصرف انرژی سبز برسید

مطلع باشید

Entergy مشتریان را در کل پاسخ شرکت مطلع خواهد کرد. در اینجا نحوه دستیابی مشتری به اطلاعات وجود دارد:

  • برنامه Entergy را در entergyapp.com دانلود کنید. مشتریان می توانند از این برنامه برای گزارش خاموشی یا بررسی وضعیت برق در خانه یا محل کار خود استفاده کنند.
  • وب سایت Enter Out’s View Outages شامل نقشه هایی است که محل وقفه ها را نشان می دهد و در مورد پیشرفت ترمیم اطلاعاتی را ارائه می دهد.
  • با ارسال پیام کوتاه به شماره 36778 برای پیام های متنی ثبت نام کنید و شماره حساب و کد پستی خود را در دسترس داشته باشید. الگوی ثبت نام شامل فضاهای زیر است: REG (شماره حساب) (کد پستی). پس از ثبت نام ، شماره OUT را به شماره 36778 ارسال کنید تا خبر خاموشی را گزارش دهید. همچنین می توانید بصورت آنلاین به عنوان مهمان خبر از خاموشی دهید.
  • وب سایت Entergy Storm Center دارای اطلاعات ایمنی ، آماده سازی و ترمیم طوفان است که در طول روز به روز می شود.
  • Operation: Storm Ready Guide یک راهنمای دانلود رایگان است که به مشتریان کمک می کند تا برای شرایط اضطراری هوا برنامه ریزی و آماده شوند.
مطلب مرتبط  منبع قدرت ایده آل برای تاکسی های خود رانندگی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مشتریان دارند و شرکت ها اولویت بالایی را برای به روزرسانی کانال های رسانه های اجتماعی خود در طول یک رویداد قائل هستند. مشتریان می توانند Entergy را در فیس بوک دنبال کنند و توییتر.

شرکت Entergy یک شرکت انرژی یکپارچه است که عمدتا در زمینه تولید برق و توزیع خرده فروشی فعالیت می کند. Entergy دارای نیروگاههایی با تقریباً 30،000 مگاوات ظرفیت تولید برق ، از جمله 8000 مگاوات انرژی هسته ای است. Entergy برق را به 2.9 میلیون مشتری در سال تحویل می دهد آرکانزاس، لوئیزیانا، می سی سی پی و تگزاس. Entergy درآمد سالانه دارد 11 میلیارد دلار و تقریباً 13،600 کارمند.

شرکت Entergy

لینک های مربوطه

http://www.entergy.com

پاسخی بگذارید