رضایت مشتری ACSI Allconnect در ایالات متحده در بین شرکتهای اندازه گیری شده بالاترین میزان

رضایت مشتری ACSI Allconnect در ایالات متحده در بین شرکتهای اندازه گیری شده بالاترین میزان

FORT MILL، S.C.، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Allconnect ، پیشرو در فروش ، بازاریابی و راه حل های دیجیتال برای شرکت های انرژی ، برای دومین سال متوالی ، طبق شاخص رضایت مشتری مشتری آمریکا (ACSI) ، برای سال دوم نمره رضایت مشتری 87 را در سال 2019 دریافت کرد. امتیاز Allconnect این شرکت را بالاتر از هر شرکت دیگری که به طور عمومی توسط ACSI برای سال 2019 اندازه گیری شده است ، قرار می دهد.

ACSI یک شاخص اقتصادی ملی در مورد ارزیابی مشتری از کیفیت محصولات و خدمات در دسترس مصرف کنندگان خانگی در کشور است ایالات متحده، و نتایج سندیکای آن به طور مستقل و بدون تأیید محاسبه می شود. نمره 87 Allconnect بر اساس حدود 140،000 نظرسنجی ، از مارک هایی بالاتر است که به طور سنتی به عنوان رهبران خدمات مشتری ، از جمله Chick-Fil-A ، Apple ، Google و Amazon شناخته می شوند.

Allconnect با كمك هاي شركتي در سرتاسر كشور كار مي كند تا به آنها كمك كند تا مصرف كنندگي برندي كه براي برقراري ارتباط همه چيز براي خانه خود اعتماد دارند. خدمات رایگان و یک مرحله ای این شرکت که از طریق تلفن و از طریق کانال های دیجیتال در دسترس است ، میلیون ها نفر را با محصولات و خدماتی مانند اینترنت ، تلویزیون ، امنیت خانه ، اتوماسیون خانگی ، بازده انرژی و محصولات سبز متصل می کند. مصرف كنندگانی كه از خدمات آنلاین Allconnect استفاده می كنند می توانند آدرس خود را از طریق USPS تغییر دهند و برای رای گیری ثبت نام كنند. Allconnect بر اساس آدرس خاص آنها و سایر اطلاعات جمعیتی مربوط به خرید ، تجربه خرید را برای مشتریان شخصی می کند.

مطلب مرتبط  فرصت های تولید افزودنی ، سیستم های بازخورد حلقه بسته ، خودروهای برقی و اتومبیل های متصل و ربات ها

معاون اجرایی Allconnect گفت: “یک تجربه عالی مشتری همیشه پایه و اساس تجارت ما خواهد بود و این واقعیت که امتیاز رضایت مشتری 2019 ما از هر مارک عمده ای که به طور عمومی توسط ACSI اندازه گیری می شود پیشی می گیرد گواهی بر آن است.” کیم شوموی. “از زمانی که اندازه گیری رضایت از ACSI را در سال 2011 آغاز کردیم ، موقعیت ما در مورد شاخص همچنان در حال افزایش است و ما بسیار خوشحالیم که با سخت کوشی ما در سال 2019 توانستیم رتبه نخست را به دست آوریم. این واقعا یک افتخار است.”

مطلب مرتبط  پیش بینی می شود که بازار چراغ های رشد از 1.0 میلیارد دلار در سال 2020 ، در CAGR از 19.9٪ به 2.5 میلیارد دلار در سال 2025 برسد.

درباره Allconnect

Allconnect ، یک شرکت Red Ventures ، یک منبع واحد مناسب برای مقایسه و اتصال رسانه های یکپارچه ، باند پهن ، حفاظت از خانه ، انرژی و محصولات سبز به مشتریان ارائه می دهد. خدمات Allconnect در allconnect.com ، از طریق شرکتهای آب و برق و نمایندگی بیش از 50 میلیون خانوار و از طریق شرکتهای وابسته در دسترس است. از طریق بیش از 20 میلیون نقطه لمسی مصرف کننده سالانه ، این شرکت مشتری می یابد ، درآمد خود را افزایش می دهد و رضایت مشتری بیشتری را برای شرکای خود ایجاد می کند. Allconnect با کسب 87 امتیاز رضایت مشتری 2018 ، که توسط شاخص رضایت مشتری مشتری (ACSI) اندازه گیری می شود ، بالاترین امتیاز را در بین شرکت های اندازه گیری شده عمومی در سال 2018 دارد. دفتر مرکزی Allconnect در سال 1998 تاسیس شده است آتلانتا، جورجیا، با دفاتر اضافی در شارلوت ، کارولینای شمالی. برای اطلاعات بیشتر ، به allconnectutilities.com یا redventures.com مراجعه کنید.

مطلب مرتبط  چشم انداز و پیش بینی بازار جهانی اکسید پروپیلن تا سال 2029

درباره ACSI

شاخص رضایت مشتری مشتری (ACSI®) تنها معیار بین المللی صنعت برای رضایت مشتری در کشور است ایالات متحده. هر ساله ، ACSI از داده های مصاحبه با تقریباً 300،000 مشتری به عنوان ورودی به یک مدل اقتصادسنجی برای تحلیل رضایت مشتری با بیش از 400 شرکت در 46 صنعت و 10 بخش اقتصادی استفاده می کند. ثابت شده است که داده های ACSI به شدت با چندین شاخص اساسی عملکرد اقتصادی خرد و کلان مرتبط هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شاخص رضایت مشتری آمریکا ، به سایت www.theacsi.org مراجعه کنید

ACSI و آرم آن علائم ثبت شده ای از دانشگاه میشیگان، دارای مجوز در سراسر جهان منحصراً به American Customer Satisfaction Index LLC با حق مجوز رسمی.

پرونده های مرتبط

ACSI 2019 Allconnect Scor.pdf

ACSI 2019 Allconnect Score Final.docx

منبع Allconnect

پاسخی بگذارید