شانگهای برقی در رتبه 48 و با ارزش ترین مارک چین قرار دارد

شانگهای برقی در رتبه 48 و با ارزش ترین مارک چین قرار دارد

-با ارزش برند بیش از 105 میلیارد یوان ، شانگهای الکتریک در رتبه 48 مارک با ارزش در چین قرار دارد

شانگهای، 14 آگوست 2020 / PRNewswire / – در 5 آگوست ، شرکت شانگهای الکتریک گروه محدود (شانگهای الکتریک) ، تولید کننده و تأمین کننده پیشرو در جهان تجهیزات تولید برق ، تجهیزات صنعتی و خدمات ادغام ، نامگذاری شد 48 مارک ارزشمند چینی در لیست رسمی کنفرانس جهانی برند “500 برند با ارزش ترین برندهای چین” در سال 2020. این نشان دهنده افزایش بیش از 30٪ ارزش برند از سال 2019 به 105.637 میلیارد یوان است و شانگهای الکتریک را در صدر صنعت انرژی چین قرار داده است.

با ریشه های مربوط به سال 1902 ، شانگهای الکتریک در سالهای اخیر به عنوان یک نیروگاه نوآوری صنعتی در داخل و خارج از کشور پدید آمده است. به دنبال یک استراتژی جهانی سه فاز ، گروه رشد چشمگیری را تجربه کرده و به رشد ناخالص 26٪ رسیده است که سود قابل انتساب به سهامداران شرکت مادر با 24.83٪ افزایش و سفارشات جدید رو به رشد است. 30.6٪ نسبت به سال گذشته. همه اینها اوج تمام وقت برای Shanghai Electric است و نشان از ارزش روزافزون حضور این برند در زمینه نوآوری در سطح جهانی و محصولات صنعتی با کیفیت دارد.

مطلب مرتبط  Rehrig Pacific با دومین جایزه عالی متوالی برای کار ممتاز شد

با پیشروی ، شانگهای الکتریک توسعه یک برند مثبت بین المللی قابل تشخیص را ضروری برای انجام تجارت در سراسر جهان دانست. با هدف ترویج نام تجاری خود در خارج از کشور در 3-5 سال آینده ، شانگهای الکتریک متعهد شده است که به یک شرکت درجه یک بین المللی تبدیل شود ، منابع خود را برای پیشرفت و توسعه اجتماعی ، اختصاص نوآوری و حمایت از بهترین ها اختصاص دهد روشهای EHS. از زمان شرکت در نمایشگاه صنعت در هانوفر، آلمان ، تا زمان ملاقات با شرکای تجاری احتمالی در کنگره جهانی انرژی در دبی، شانگهای الکتریک به دنبال تقویت همکاری خود با سازمانهای درجه جهانی برای ایجاد تغییرات مثبت و پرداختن به برخی از برجسته ترین چالش ها و نگرانی های مرتبط با انرژی در جهان است.

مطلب مرتبط  LyondellBasell نام شرکت مراقبت های مسئول سالانه توسط شورای شیمی آمریکا است

تأثیرات زیست محیطی تولید برق در مقیاس بزرگ یک نتیجه ناگوار جوامع است. با این حال ، Shanghai Electric معتقد است که اگرچه ممکن است درجه ای از اختلال لازم باشد ، اما از طریق کنترل بهتر و شیوه های مدیریت بهتر می توان این آسیب را به حداقل رساند. تغییر عمده تمرکز در گروه به منابع انرژی تجدیدپذیر ، شاهد رشد درآمد سالانه 51 درصدی بین سال های 2018 و 2019 بود که در مقایسه با فقط 8.4٪ برای انرژی حرارتی در مدت مشابه زمان اتصال این تمرکز بر پایداری با تمایل به ایجاد یک برند بین المللی مثبت ، آگاهی از محیط زیست و سیاست های “سبز” در صدر هسته تجاری شانگهای الکتریک قرار دارد. این نیز با پیشرفت ابتکار مهم داخلی آن “SEC-LOVE” مشهود است. به منظور اطمینان از هماهنگی کلیه بخش ها با اهداف سبز خود ، رکورد بیش از 80٪ از کل شرکت های وابسته اکنون الزامات استاندارد ISO14001 System Management Environment (EMS) استاندارد را برآورده می کنند.

مطلب مرتبط  بازار جهانی تا سال 2025 از 51 میلیارد دلار درآمد عبور خواهد کرد

‘ساخته شده در چین 2025 ‘هدف از ابتکار عمل است چین محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر با نوآوری های برتر را به جهان ارائه دهید. شانگهای الکتریک پیشبرد این تلاش را برای به روزرسانی تصویر “ساخته شده در چین“و تأثیرات مثبتی بر جوامع محل کار خود بگذارید ، یکی از اهداف اصلی CSR این گروه و تعهد به ارائه نوآوری در سطح جهانی انرژی.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.shanghai-electric.com

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1097093/Shanghai_Electric_Logo.jpg

لینک های مربوطه

www.shanghai-electric.com

SOURCE Shanghai Electric

پاسخی بگذارید