لیبل الکترونیکی قفسه الکترونیکی (ESL) درآمدهای بازار با رشد 26 درصد CAGR

لیبل الکترونیکی قفسه الکترونیکی (ESL) درآمدهای بازار با رشد 26 درصد CAGR

DUBLIN، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار لیبل الکترونیکی قفسه (بازار ESL) – چشم انداز جهانی و پیش بینی 2020-2025” به گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجزیه و تحلیل عمیق و بینش داده محور در مورد تاثیر COVID-19 شامل

این مطالعه سناریوی فعلی بازار برچسب قفسه الکترونیکی و پویایی بازار آن را برای دوره 2019-2025 در نظر گرفته است. این نمای کلی از چندین عامل رشد ، محدودیت ها و روندهای رشد بازار را در بر می گیرد. این گزارش هم جنبه تقاضا و هم عرضه از بازار را ارائه می دهد. این شرکتها و شرکتهای برجسته و سایر شرکتهای برجسته فعال در بازار را پروفایل و بررسی می کند.

پاسخ سوالات کلیدی

1. اندازه و میزان رشد بازار برچسب قفسه الکترونیکی در دوره پیش بینی چیست؟
2. کدام فناوری / کاربر نهایی / منطقه بیشترین درآمد را در منطقه ایجاد می کند اروپا منطقه؟
3- عواملی که باعث رشد سهم بازار برچسب قفسه الکترونیکی می شوند چیست؟
4- رشد بخش اتومبیل چگونه بر رشد اندازه بازار ESL تأثیر دارد؟
5- فروشندگان پیشرو در بازار برچسب قفسه الکترونیکی چه کسانی هستند و سهم بازار آنها چیست؟
6. تأثیر همه گیر COVID-19 در بازار برچسب قفسه الکترونیکی چیست؟

انتظار می رود بازار جهانی برچسب قفسه الکترونیکی با درآمد در CAGR بیش از 26٪ در دوره 2019-2025 رشد کند

تصویب برچسب های قفسه الکترونیکی محدود بوده است؛ با این حال ، این رشد در 5 سال گذشته 3 برابر شده است ، که اعتبارهای گسترش در سالهای آینده را تأیید می کند. آلمان و سوئد به سرعت در حال نزدیک شدن به نقطه انفجار هستند که این امر الگوی پذیرش را بیشتر سوق می دهد.

بازار برچسب قفسه الکترونیکی شاهد چندین تغییر از انواع قطعه قطعه شده و تک کروم به برچسب های چند رنگ است. در بازارهای بسیار رقابتی ، بازیکنانی که کالاهای پیشرفته اما ارزان تری ارائه می دهند ، احتمال موفقیت بالایی دارند. پیش بینی می شود که افزایش تکثیر IoT در کنار اولویت رو به رشد دیجیتالی ، باعث افزایش سهم بازارهای برچسب قفسه الکترونیکی شود. رشد مداوم در قالب های خرده فروشی مانند فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های ویژه ، تخفیفان و فروشگاه های راحتی باعث افزایش اعتماد به نفس بیشتر شده است.

تأثیر COVID-19 بر فروش ESL در اوایل سال 2020 به شدت تأثیر گذاشته است. در ماه مارسآوریل 2020اکثر اقتصادهای توسعه یافته از جمله ایالات متحده ، انگلیس ، آلمانو چین، که عمده ترین کاربران نهایی برچسب های ESL هستند ، برای جلوگیری از شیوع همه گیر ، تحت فشار شدید قرار داشتند. این تا حد زیادی بر میزان تقاضای جایگزینی تأثیر گذاشته است ، که به عنوان منبع اصلی درآمد برای بازیکنان پیشرو در صنعت به حساب می آید.

مطلب مرتبط  دستکش مواد غذایی تجزیه و تحلیل بازار ، فرصت رشد ، چشم انداز رقابت ، عوامل رانندگی و نکات برجسته بازار تا سال 2024: Radiant Insights، Inc.

پویا بازار

فرصت ها و روندها

  • رشد در اتوماسیون خرده فروشی
  • تقاضا برای فناوری E-Paper
  • رشد در نوآوری ها و توسعه

فعال کننده های رشد

  • تقاضا برای بهره وری عملیاتی و سودآوری
  • رشد فناوری NFC
  • رشد در بخش خرده فروشی سازمان یافته

محدودیت های رشد

  • نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالا
  • در دسترس بودن نیروی کار کم هزینه در اقتصادهای در حال رشد

تقسیم بندی بازار برچسب قفسه الکترونیکی جهانی

گزارش تحقیق برچسب قفسه الکترونیکی جهانی شامل یک تقسیم بندی دقیق توسط صفحه نمایش ، فناوری ، کاربران نهایی و جغرافیا است.

بخش LCD 37 درصد از کل درآمد سال 2019 را به خود اختصاص داده است. ال سی دی ها معمولی ترین حالت ESL در بازار بوده است. آنها در اقتصادهای عمده اتخاذ شده اند آمریکای شمالی و اروپا. خرده فروشان همچنان که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند ، به نمایشگرهای LCD اعتماد دارند. برچسب های LCD قادر به ادغام با جدیدترین فناوری هایی نظیر BLE 5.0 و NFC هستند که به آنها کمک می کند تا رقابت کنند. با این حال ، این بخش به دلیل افزایش اتخاذ فناوری الکترونیکی مقاله الکترونیکی ، احتمالاً شاهد کاهش سهم درآمد است.

بخش فناوری RFID بیش از 35 درصد سهم بازار برچسب قفسه الکترونیکی را از نظر درآمد در سال 2019 به خود اختصاص داده است. انتظار می رود حضور یک ویژگی ارتباطی دو طرفه ، مقرون به صرفه بودن ، قابلیت اطمینان و بررسی های امنیتی این بخش را برانگیزد. پیش بینی می شود که فناوری RFID در طول دوره پیش بینی با حفظ تسلط چشمگیر بر بازار ، رقابتی باقی بماند. اتصال RFID برای سوپر مارکت ها و سوپر مارکت های بزرگ امکان پذیر است و از این طریق تصویب آنها افزایش می یابد.

NFC سریعترین بخش در حال رشد است زیرا امکان تسهیل در پرداخت های بدون تماس باعث رشد در طی پنج سال گذشته شده است. همچنین به گزینه ای اجتناب ناپذیر در بین فروشندگان تبدیل شده است. افزایش نفوذ تلفن های هوشمند با امکانات NFC باعث رشد بیشتر شده است. تصویب از فروشندگان عمده بیشتر دلیل تسلط آن را تأیید می کند زیرا این فروشندگان در دستیابی جهانی و به کارگیری گسترده برچسب های مبتنی بر NFC در زنجیره های خرده فروشی جهانی کمک می کنند.

در سال 2019 ، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها با مشارکت بیش از 51٪ به کل سهم ، درآمد را هدایت می کردند. افزایش فضای خرید ، تعداد فزاینده SKU و سیستم عاملهای تجارت الکترونیکی رقابت شدید ، خرده فروشان را تحت تأثیر قرار می دهد تا به راه حلهایی مانند ESL های دارای کد QR اعتماد کنند. این بخش بزرگترین کاربر نهایی فناوری LCD و مقاله الکترونیکی است. در حالی که آمریکای شمالی و اروپا تمایل به تسلط بر این بخش ، رشد تقاضا برای تجربیات شخصی ، تجارت اجتماعی ، نیاز به قابلیت ردیابی و بینش است که انتظار می رود بازار برچسب قفسه های الکترونیکی را در آفریقا و آسیا.

با توجه به تعداد کمتر SKU ، فروشگاههای بزرگ برای پذیرش در مقیاس گسترده بسیار محدود بودند. با این حال ، بازارهای توسعه یافته در اروپا و فروشندگان آمریکا در تلاش هستند تا سهم خود را در بازار به حداکثر برسانند و آمریکا برای رشد در این بخش در کنار فروشگاه های مواد مخدر جای خود را دارد. با این حال ، سرعت فرزندخواندگی به دلیل دید ROI و تأثیر کم در ارائه مزیت هزینه می تواند در اقتصادهای در حال رشد کند باشد. تخمین زده می شود که رشد این بخش از طریق نفوذ دستگاه های مبتنی بر IoT در فروشگاه ها و تقاضای راه حل های خودکار پشتیبانی می شود. فروشگاه های رفاه فرصت بزرگ بعدی برای بازار لیبل الکترونیکی قفسه با نرخ پذیرش بالا است.

مطلب مرتبط  جرثقیل و بالابر برج زوملیون به پروژه "پل وحدت" کرواسی در سراسر دریای آدریاتیک پیوست

رشد در مفهوم خرده فروشی forecourt ، کلیک و جمع آوری ویژگی ها ، بالا بردن سودآوری از طریق نوسانات قیمت ، نفوذ در قفسه های هوشمند و تقاضای اطلاعات بیشتر در مورد برخی محصولات رده بالا از مهمترین عواملی است که احتمالاً در طول پیش بینی این بخش را به حرکت در می آورد. عادت زنانه. علاوه بر این ، پذیرش گسترده در فروشگاه ها به عنوان نمونه ای مؤثر برای فروشگاه های آینده که می تواند مطالبات جدید و اضافی را برای ESL ایجاد کند ، خدمت کرده است.

تقسیم براساس نمایش

  • LCD
  • مقاله الکترونیکی
  • مقاله الکترونیکی قطعه ای
  • مقاله الکترونیکی کاملاً گرافیکی

تقسیم بندی توسط فناوری

تقسیم بندی توسط کاربران نهایی

  • اتومبیل
  • سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها
  • فروشگاه های دپارتمان
  • فروشگاه رفاه
  • فروشگاه مواد مخدر
  • دیگران

بینش های منطقه

اروپا دارای بازار غالب با حضور پررنگ سیستم های ESL در قالب های خرده فروشی ، از جمله پوشاک و فروشگاه های خرده فروشی و خرده فروشی لوازم الکترونیکی. انتظار می رود این منطقه با رشد منطقه ای و تقاضای مصرف کننده ، تا سال 2025 به عنوان رهبر بازار برچسب قفسه های الکترونیکی باقی بماند. این مفهوم با منطقه ای که به یکی از کیفیت های اصلی برای توجه به فروشگاه تبدیل شده است ، بیشتر آشنا است.

مطلب مرتبط  Risen Energy با افزایش درآمد بیش از 47٪ برای سال 2019 به نتایج قوی می رسد

آینده رقابت می تواند مبتنی بر حفظ مزیت با توجه به همکاریهای فنی ، مشارکتهای خرده فروشی جدید و استقرار فناوریهای پیشرفته و ترجیح باشد نه اینکه بر روی نفوذ باشد. پیش بینی می شود این منطقه تا پایان سال 2025 شاهد نصب بیش از 186 میلیون واحد ESL باشد. این منطقه که محل فروش بسیاری از فروشندگان است ، با پیگیری راهبردهایی مانند ادغام و جمع آوری یا سرمایه گذاری مشترک ، انتظار می رود که وارد بازارهای جهانی شود. از آنجا که انتظار می رود بازار بسیار پراکنده باشد.

تقسیم بندی براساس منطقه

  • آمریکای شمالی
  • اروپا
  • APAC
  • آمریکای لاتین
  • خاورمیانه و آفریقا

بینش فروشندگان

برچسب قفسه الکترونیکی (ESL) چشم انداز بازار بطور قابل توجهی تکه تکه می شود که بازیکنانی مانند Pricer ، SES-imagotag و Displaydata بزرگترین درآمدزایی در بازار باشند. اروپا، APAC ، و آمریکای شمالی. بر اساس روند خرده فروشی ، انتظار می رود که بازار شاهد رشد فروشندگان داخلی در اقتصادهای در حال توسعه باشد زیرا آینده خرده فروشی مبتنی بر دیجیتالی شدن و راه حل های صرفه جویی در زمان واقعی در فضای خرید است.

فروشندگان سعی خواهند کرد از طریق عواملی نظیر فناوری ، سیستم ابری ، سخت افزاری ، باتری ، قیمت ، دوام ، ویژگی ها و خدمات خود را در بازار برچسب قفسه الکترونیکی متمایز کنند. موفقیت و سودآوری فروشندگان نیز به دامنه SKU ، عرض و خط محصول کالاهای فروشگاه خرده فروشی بستگی دارد که به مقدار برچسب هایی که برای استفاده بهینه نصب می شوند بستگی دارد.

فروشندگان برجسته

  • بهتر
  • SES-imagotag
  • Displaydata محدود
  • فناوری Hanshow
  • اپتیکون

سایر فروشندگان برجسته

  • آلتیر
  • دیجی
  • جوهر E
  • الکترو مکانیک سامسونگ (SEMCO)
  • CEST
  • LG Innotek ESL
  • برچسب زدن قفسه الکترونیکی NZ
  • نمایشگر Pervasive Inc
  • صنایع دانا
  • ifLabel
  • یوبیک
  • هواوی
  • TroniTAG GmbH
  • صنایع Sunpai
  • دیبالد نیکسدورف
  • M2COMM
  • خرده فروشی هربرت محدود
  • SoluM
  • زونگ
  • رینوس
  • ماری الا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/viww7r مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید