مارک ها و خرده فروشان برجسته جهان با تعهدات و سیاست های بسته بندی آمریکای لاتین برای مقابله با چالش زباله های پلاستیکی به هم پیوستند – español Brazil – Português

مارک ها و خرده فروشان برجسته جهان با تعهدات و سیاست های بسته بندی آمریکای لاتین برای مقابله با چالش زباله های پلاستیکی به هم پیوستند – español Brazil – Português

پاریس ، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – نشان دادن رهبری جهانی در تلاش صنعت کالاهای مصرفی برای مقابله با چالش زباله های پلاستیکی و کمک به حرکت به سمت جهانی که هیچ زباله پلاستیکی در طبیعت به پایان نمی رسد. ، ائتلاف اقدام علیه زباله های پلاستیکی انجمن کالاهای مصرفی (CGF) امروز اولین پیشرفتهای مهم اعضای ائتلاف را برای تغییر ارتباط صنعت با بسته بندیهای پلاستیکی اعلام کرد.

با تمرکز بر تغییرات اساسی در طراحی بسته بندی و ایجاد چارچوبی بهینه برای برنامه های مسئولیت تولید کننده گسترده (EPR) ، این اقدامات نقش برجسته ائتلاف در صنعت را برای کاهش زباله های پلاستیکی ، ترویج اقدامات ملموس و مقیاس پذیر که بر کیفیت و بازیافت بسته بندی پلاستیکی و پشتیبانی ، همراه با سایر ذینفعان ، طرح های مدیریت پسماند در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

توسعه ائتلاف جدید در اوایل سال جاری بر اساس حمایت CGF از تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد در سال 2018 است. الن مک آرتور. چشم انداز ائتلاف برای پیشبرد پیشرفت به سمت اقتصاد پلاستیک جدید در چهار اولویت اصلی آن تجسم یافته است:

  • برای کاهش مقدار پلاستیک مورد استفاده در بسته بندی و افزایش ارزش ، کیفیت و قابلیت بازیافت آن ، دستورالعمل های طراحی بسته بندی پلاستیک را اتخاذ کنید.
  • مطابقت با چارچوبی برای برنامه های EPR برای حمایت از بهبود و توسعه سیستم های مدیریت پسماند در سراسر جهان ؛
  • از نوآوری های بازیافت پشتیبانی کنید و
  • برنامه های جدید آزمایشی در بازارهای انتقالی و پیشرفته برای افزایش نرخ بازیافت.

اعضای ائتلاف برای پیشبرد اولویت اول خود ، دو سری اول “قوانین طلایی طراحی” را برای طراحی بسته بندی پلاستیکی نهایی کرده اند که برای تسریع در پیشرفت هدفشان در استفاده کمتر و بهتر طراحی شده اند. پلاستیکی این قوانین برای کمک به کاهش پیچیدگی فرآیند بازیافت برای انواع مختلف مواد ، در نتیجه افزایش نرخ بازیافت در نظر گرفته شده است. این دو قانون اول بر افزایش ارزش بازیافت بطری PET و از بین بردن عناصر بسته بندی مشکل ساز مانند کربن سیاه ، PVC (پلی وینیل کلراید) و EPS (پلی استایرن منبسط شده) است که روند بازیافت. مصرف کنندگان قادر خواهند بود تأثیر این تغییرات را ببینند زیرا محصولات روزمره مانند بطری های یکبار مصرف ، لوازم بهداشتی ، وسایل تمیز کننده خانگی ، مواد بسته بندی مواد غذایی و ظروف در بسته بندی در مواد بسته بندی می شوند که به راحتی بازیافت می شوند.

مطلب مرتبط  Concentric AB با ZF برای توسعه پمپ روغن برقی جدید مناسب برای عرضه 12 ولت شریک می شود

اعضای ائتلاف از سراسر جهان با درآمد مشترک بیش از 1 تریلیون یورو و نمایندگی بیش از 10 درصد از بازار جهانی بسته بندی پلاستیک ، متعهد به تصویب این قوانین در صورت امکان تا سال 2025 شده اند. این تعهدات پس از شناسایی و اولویت بندی فرصت های موجود در سبد بسته بندی شما انجام می شود که در آن می توانند تأثیر هدفمند و ارزشمندی داشته باشند. آنها همچنین متعهد می شوند که گزارش خود را در مورد اجرای قوانین از طریق یک فرآیند ساده همسو با گزارش های تعامل جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد ارائه دهند. الن مک آرتور. جزئیات آنچه این دو قانون اول در بر دارد و اعضایی که آنها را تصویب کرده اند در وب سایت ائتلاف موجود است.

علاوه بر این ، اعضای ائتلاف مقاله جدیدی را با عنوان “توسعه اقتصاد دایره ای برای بسته بندی: نمای صنعت کالاهای مصرفی از مسئولیت بهینه تولید کننده گسترده” منتشر کرده اند که چارچوبی برای توسعه و اجرای برنامه های EPR در سراسر جهان. ائتلاف با درک اینکه صنعت نمی تواند به یک اقتصاد چرخشی دست یابد ، از توسعه این برنامه ها پشتیبانی می کند – به عنوان راهی برای کمک به تسهیل همکاری صنعت ، دولت و سایر بازیگران در بهبود مدیریت هدر. اعضای ائتلاف می توانند از این چارچوب برای هدایت تعامل خود با بازارهای سراسر جهان و كمك به پشتیبانی م forثر از طرح های بازیافت محلی استفاده كنند. این سند برای دانلود در وب سایت ائتلاف موجود است.

این اقدامات هم در طراحی و هم در EPR تحت نظارت رهبری ائتلاف انجام می شود. ائتلاف در سطح شورای CGF توسط حمایت مالی می شود آلن جوپ، مدیر عامل ، یونیلور ، و جالین وستون، رئیس اجرایی ، شرکت Loblaw Limited. کمیته راهبری آن به ریاست مشترک است باری پارکین، مدیر اکتساب و پایداری ، مریخ ، Incorporated ، و رابرت نیکول، معاون رئیس شرکتهای بزرگ ، والمارت کانادا.

آلن جوپ، مدیر عامل ، یونیلور ، گفت ، “ما باید فوراً برای جلوگیری از زباله های پلاستیکی اقدام کرده و به سمت یک مدل مدور حرکت کنیم. این اولویت شماره یک ما برای ائتلاف است. هیچ مشاغلی به تنهایی نمی تواند به این مهم دست یابد و به همین دلیل ما نیروهای خود را برای تحول را در صنعت خود ایجاد کرده و امیدواریم برای سایر بخشها الگویی باشد. “

مطلب مرتبط  آزمایشات شخص ثالث تأیید می کند که پیل سلول سوختی جدید مایع خنک شده HYZON Motors منجر به تراکم قدرت در جهان است

جالین وستون، رئیس اجرایی ، شرکت Loblaw Limited ، بیان کرد، “صنعت ما بخش قابل توجهی از زباله های پلاستیکی جهان را تولید می کند. ما به عنوان شرکت هایی که محصولات را طراحی ، بسته بندی و فروش می کنند ، باید بخشی اساسی از این راه حل باشیم. به عنوان یک ائتلاف ، ما به طور فعالانه از تصمیمات تأثیرگذار و سیاست های مدبرانه پشتیبانی می کنیم. که ضایعات پلاستیکی را کاهش می دهد. “

Ramón Laguarta ، مدیر عامل شرکت PepsiCo ، “صنعت ما در حال برداشتن گامهای حیاتی برای مقابله با آلودگی و ضایعات بسته بندی پلاستیکی ، از جمله مواد و طرحهای نوآورانه ، قالبها و سیستمهای جدید بسته بندی ، و برنامه های بازیافت بهتر است. ما می دانیم که بخش دولتی نقشی دارد. مهم است. روحیه مشارکت عمومی و خصوصی در هسته راهنمای جدید ما در زمینه بهینه سازی سیستم های مسئولیت پذیری گسترده تولید کننده است. “

داگ مک میلون، مدیر عامل ، والمارت ، “استفاده مداوم و گسترش گسترده پلاستیک در صنعت ما نیاز به اقدام سریع برای معکوس کردن تأثیرات منفی آن بر روی کره زمین و مردم ما را مطرح کرده است – این صنعت اقدامی انجام داده است ، اما تاکنون کار ما اینگونه نبوده است. ائتلاف CGF علیه زباله های پلاستیکی گام جسورانه ای را در مسیر درست برداشته و قوانین طراحی بسته بندی مورد نیاز برای تشویق اقدامات جمعی را ایجاد کرده است. این کار برای هدف ما از تجارت مهم است. بازسازی – یکی از مواردی که بازیابی ، تجدید و دوباره پر می کند – و ما مشتاق هستیم که با هم پیش برویم. “

36 شرکت عضو ائتلاف علیه مواد زائد پلاستیک عبارتند از: ICA ، Jerónimo Martins ، Johnson & Johnson Consumer Health ، Kao Corporation ، Land O’Lakes ، L’Oréal ، Loblaw Companies Limited ، Mars ، Incorporated ، Merck Animal Health ، Mondelēz International ، Nestlé ، NTUC Fairprice ، PepsiCo ، Procter & Gamble ، Reckitt Benckiser ، Rewe Group ، Sainsbury’s ، SC Johnson ، SIG Combibloc Group ، Tetra Pak ، Unilever PLC ، Walgreens Boots Alliance و Walmart.

مطلب مرتبط  محصولات استاندارد موتور برنامه به روز شده SMP® قطعات را راه اندازی می کند

درباره ائتلاف اقدام علیه زباله های پلاستیکی انجمن کالاهای مصرفی

ائتلاف اقدام علیه زباله های پلاستیکی انجمن کالاهای مصرفی (“CGF”) در سال 2020 با هدف توسعه یک حرکت دایره ای بیشتر برای توسعه و پردازش بسته بندی های پلاستیکی در صنعت کالاهای مصرفی تاسیس شد. توسعه ائتلاف از تایید 2018 CGF اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد بهره می برد الن مک آرتور. با همکاری CEOS خرده فروشان و تولیدکنندگان متعهد و نوآور ، چشم انداز ائتلاف برای سرعت بخشیدن به حرکت به سمت اقتصاد پلاستیک جدید با اهداف اصلی عضویت آن برای فعالیت در راستای اجرای اقدامات تأثیرگذار از طریق همکاری چند گانه تجسم یافته است. ذینفعانی که به دایره مداری در صنعت کمک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار CGF در زمینه کاهش ضایعات پلاستیکی ، به سایت www.tcgfplasticwaste.com مراجعه کنید.

درباره ی او انجمن کالاهای مصرفی

انجمن کالاهای مصرفی (“CGF”) یک پلتفرم بین المللی و مبتنی بر برابری است که توسط اعضای آن به منظور ترویج رویه ها و استانداردهای جهانی و خدمت به صنعت کالاهای مصرفی جهان هدایت می شود. این شرکت مدیران عامل و مدیران ارشد تقریباً 400 خرده فروش ، تولیدکننده ، ارائه دهنده خدمات و سایر سهامداران در 70 کشور را گرد هم آورده و نشان دهنده تنوع صنعت در جغرافیا ، اندازه ، طبقه بندی و قالب محصول است. شرکت های وابسته به آن فروش 3.5 میلیارد یورویی را با هم ترکیب کرده اند و تقریباً 10 میلیون نفر بطور مستقیم مشغول به کار هستند ، با تخمین 90 میلیون شغل مرتبط دیگر در زنجیره ارزش. توسط هیئت مدیره آن اداره می شود که متشکل از 58 مدیر عامل شرکت تولید کننده و خرده فروش است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: www.theconsumergoodsforum.com.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1279200/The_Consumer_Goods_Forum_Logo.jpg

منبع: انجمن کالاهای مصرفی

لینک های مربوطه

https://www.theconsumergoodsforum.com

منبع: انجمن کالاهای مصرفی

پاسخی بگذارید