مجموعه روندهای رنگی خودروی 2020-2021 BASF خوش بینی و خلق و خوی مثبت را معرفی می کند

مجموعه روندهای رنگی خودروی 2020-2021 BASF خوش بینی و خلق و خوی مثبت را معرفی می کند

طراحان بخش پوشش های BASF در سراسر جهان مجموعه ای با نام CODE-X را با همه چیز ، از سفیدپوستان جدید ، از نو تصور شده ، تا سیاه ترین سیاه پوستان هوانوردی ، با طیف وسیعی از فضای رنگی پر جنب و جوش ایجاد کردند. این رنگ ها الهام بخش طراحان خودرو برای وسایل نقلیه ای هستند که در مدل های سه تا پنج سال دیگر در خیابان ها حضور خواهند داشت. بسیاری از آنها دارای اثر یا بافت هستند و آنها را به تجربیات لمسی واقعی و همچنین تجارب بصری و احساسی تبدیل می کنند.

رنگهای اصلی در سطح جهان از سبز مایل به خاکستری تا بژ گرم یا خاکستری تند متغیر است. به عنوان یک روش جدید تفکر ، تحولات بزرگی در ارزش های جامعه ، هویت و پیشرفت ایجاد می کند ، این مجموعه ترکیبی از دنیای فیزیکی و دیجیتال برای حفظ امید و مثبت بودن است ، در حالی که ما با تغییر روبرو می شویم

EMEA – جسارت ، موقعیت های مختلف

رنگهای اصلی EMEA (اروپا ، خاورمیانه و آفریقا) رنگهایی مانند نوازش ، آرامش بخش ، جسورانه ، جدید ، متفاوت هستند. جلوه های بسیار متنوعی در این رنگ ها وجود دارد که نمی توان از آنها گریخت ، اما می توانیم آنها را بگیریم. چیزهایی برای دیدن وجود دارد ، چیزهایی برای کشف و چیزهایی که ما را متعجب خواهد کرد. وی خاطرنشان كرد: “ما در دوره ای زندگی می كنیم كه هیچ چیز مثل سابق نیست. می توانیم به رنگهای قدیمی اشاره كنیم اما چیز جدیدی اضافه كنیم ، چیز دیگری.” مارک گوتجهار، مدیر طراحی رنگ خودرو ، EMEA.

مطلب مرتبط  راه حل هوشمند تجزیه و تحلیل داده های آب AEEC برای برنامه LIFT انتخاب شده است

آسیا و اقیانوسیه – نگرش مثبت و منعطف

رنگهای اصلی آسیا و اقیانوسیه بیانگر نگرش مثبت و انعطاف پذیر نسبت به تغییر ، کنش و آینده است. آنها رنگ های گرم و احساسی با خلق و خوی پایدار هستند. آنها سیاه یا سفید نیستند ، اما مانند احساسات انسانی تار و شناور هستند.

وی خاطرنشان كرد: “فردگرایی روندی است كه در اینجا در معرض خطر است. ما برای امروز زندگی می كنیم و می خواهیم آینده بهتر شود.” چیارو ماتسوهارا، مدیر طراحی ، آسیا و اقیانوسیه. “ما سعی می کنیم از زندگی لذت ببریم و تا آنجا که ممکن است مثبت باشد ، کاری را که در گذشته انجام داده ایم تغییر دهیم.”

آمریکای شمالی – ظرافت و سادگی

طراحی های آینده رنگ در آمریکای شمالی به دنبال ساخت فناوری های رنگی در آینده است که حساسیت بیشتری به محیط نشان می دهد. ظرافت و سادگی چهره پیچیدگی عمیق فناوری خواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: تصور اینكه پیشرفتهای فناوری بر تحقیقات مسلط هستند ، امری غیرمعمول نیست ، اما تازه كردن اینكه مصرف كنندگان تا چه اندازه مایلند استانداردهای زیبایی سنتی را كنار بگذارند تا گرسنگی خود را برای طرحهای رنگی هوشمندانه و مسئول برطرف كنند ، تازه است. پل چورنیج، مدیر طراحی ، قاره آمریکا.

آمریکای جنوبی – بازیگوش و بی ادعا

رنگهای اصلی آمریکای جنوبی با طیف گسترده ای از جلوه های پویا بازیگوش و بی تکلف است. همراه با سطح جدیت و بعد آزاد جامعه ، طرح های جدیدی از طرف کسانی که می فهمند فرصت های زیاد و پر از هدف است ، جریان می یابد.

مطلب مرتبط  جدیدترین دانلود فیلم های خارجی

چورنیج خاطرنشان کرد: “این تصور که سرعت سریع فناوری دیگر آلارم را ایجاد نمی کند ، در یک پالت از رنگ های ملایم گرفته تا رنگ های گرمتر و سنتی تر نشان داده می شود.” “پالت رنگ طراحی های مسئولانه و همدلانه را اعتبار می دهد.”

تخصص رنگ بخش پوشش ها

هر ساله ، طراحان بخش پوشش های BASF روندهای آینده را که از آنها به عنوان پایه ای برای توسعه گزینه های سطح ، بافت و رنگ استفاده می کنند ، مطالعه می کنند. آنها از بسیاری چیزها ، از جمله صنعت ، مد ، محصولات مصرفی و طبیعت الهام می گیرند. آنها تحقیقات خود را با مشتریان BASF – که اتومبیل طراحی می کنند – به اشتراک می گذارند و به توسعه رنگ های آینده کمک می کنند.

اطلاعات دقیق تر را می توان در سند پشتیبانی مطبوعات ما یافت.

درباره بخش پوشش های BASF

بخش پوشش های BASF یک متخصص جهانی در زمینه تولید ، تولید و بازاریابی پوشش های نصب شده خودرو و پوشش های مجدد ، رنگ های تزئینی و همچنین تیمارهای نوآورانه و پایدار برای لایه های فلزی ، پلاستیکی و شیشه ای است که روی سطوح گسترده ای از سطوح اعمال می شود. طیف وسیعی از صنایع. نمونه کارها توسط برنامه “نوآوری فراتر از نقاشی” تکمیل می شود (“نوآوری فراتر از رنگ“) که به دنبال توسعه بازارها و مشاغل جدید است. ما راه حل های عملکرد پیشرفته ایجاد می کنیم و عملکرد ، طراحی و برنامه های جدید را برآورده می کنیم تا نیازهای شرکای خود را در سراسر جهان برآورده کنیم. BASF مهارت ها ، دانش و منابع تیم های بین رشته ای و جهانی را برای بهره مندی از آنها به اشتراک می گذارد مشتریان ، در حال کار با یک شبکه مشترک از سایت ها در اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آسیا و اقیانوسیه. در سال 2019 ، بخش پوشش ها فروش جهانی حدود 3.75 میلیارد یورو را به دست آورد.

مطلب مرتبط  دانلود قسمت 6 سریال آقازاده

راه حل های فراتر از تصور شما – پوشش های BASF. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش پوشش های BASF و محصولات آن ، به سایت www.basf-coatings.com مراجعه کنید.

درباره BASF

در BASF ، ما شیمی را برای یک آینده پایدار ایجاد می کنیم. ما موفقیت اقتصادی را با حمایت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی ترکیب می کنیم. بیش از 117،000 کارمند در گروه BASF تقریباً در هر بخش و تقریباً در هر کشور جهان برای کمک به موفقیت مشتریان ما کار می کنند. نمونه کارها ما در شش بخش شیمیایی ، مواد ، راه حل های صنعتی ، فن آوری های سطح ، تغذیه و مراقبت و راه حل های کشاورزی سازمان یافته است. در سال 2019 ، BASF 59 میلیارد یورو فروش ایجاد کرد. سهام BASF در این فهرست آورده شده است فرانکفورت (BAS) و چگونه رسیدهای سپرده گذاری آمریکا (BASFY) در ایالات متحده آمریکا اطلاعات بیشتر را می توانید در www.basf.com پیدا کنید.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1309837/COLOR_TRENNDS_BASF.jpg

منبع BASF

لینک های مربوطه

http://basf.com

منبع BASF

پاسخی بگذارید