مشاوره رسانه ای: بروزرسانی ایسایاس طوفان استوایی

مشاوره رسانه ای: بروزرسانی ایسایاس طوفان استوایی

AKRON ، اوهایو، 8 آگوست 2020 / PRNewswire / – برنامه های FirstEnergy Corp. (NYSE: FE) تلاشهای مرمت را برای مشتریان جی سنترال برق و لایت (JCP و L) که به دلیل نتیجه طوفان استوایی Isaias قدرت از دست داده اند ، ادامه می دهند. خدمات برای بیش از 696،000 مشتری JCP & L ترمیم شده است – بیش از 88٪ از 788،000 مشتری تحت تأثیر طوفان.

بیش از 9000 پرسنل نرم افزاری از JCP & L ، سایر شرکت های FirstEnergy و شرکت های همکار از سازمان های همکاری متقابل صنعت برق همچنان به صورت شبانه روزی کار می کنند تا برق را به حدود 92،000 مشتری JCP & L بازگرداند که بدون برق باقی مانده اند. خدمه ابزارهای جایگزین بیش از 140،000 فوت سیم ، صدها قطب و ضربدر را جایگزین کرده و برای تعمیر خدمات بیش از 400 جاده بسته کار کرده اند.

مناطق سخت ترین ضربه:

  • Monmouth County: کمتر از 30،000 مشتری بدون هیچ هزینه ای از 291.300 مشتری ارائه شده باقی مانده اند.
  • شهرستان موریس: تقریباً 31000 مشتری بدون هزینه 202،100 مشتری خدمت کرده اند ، باقی مانده اند.
  • Ocean County: تقریباً 4،000 مشتری بدون هیچ هزینه ای از 25،400 مشتری خدمت کرده اند.
  • اتحادیه شهرستان: تقریباً 5000 مشتری بدون قدرت 27200 مشتری ارائه شده باقی مانده اند.
مطلب مرتبط  به روزرسانی پالایشگاه CITGO دریاچه چارلز

براساس خاموشی های فعلی و ارزیابی خسارات ، برخی از ترمیم های دشوار ممکن است تا اوایل هفته آینده تمدید شوند ، و ما در حال پیش بینی هستیم که پیش بینی می شود این مشتریان در مناطق شمالی و مرکزی احیا شوند. سه شنبه 11 مرداد در ساعت 11:30 بعد از ظهر تخمین های خاص ترمیم مشتری در صورت وجود به روز می شوند. برای به روزرسانی ، لطفاً به حساب JCP & L خود وارد شوید ، با شماره 1-888-LIGHTSS (1-888-544-4877) تماس بگیرید ، یا به www.firstenergycorp.com/outages مراجعه کنید.

برای حفاظت از سلامتی و ایمنی کارمندان ، پیمانکاران و مردم FirstEnergy ، لطفاً به پروتکل های مسافت اجتماعی احترام بگذارید زیرا پرسنل خدمات ابزار شبانه روزی برای بازگرداندن تمام قطع برق ناشی از طوفان استوایی Isaias احترام می گذارند.

مطلب مرتبط  خدمه FirstEnergy Utility برای کمک به طوفان سالی در زمینه احیای نیرو در آلاباما بسیج می شوند

اطلاعات بیشتر
در هنگام هوای شدید ، مشتریانی که فاقد نیرو هستند ، می توانند با شماره 1-888-LIGHTSS (1-888-544-4877) تماس بگیرند تا خاموشی خود را گزارش دهند یا بر روی پیوند “گزارش خاموشی” در www.firstenergycorp.com کلیک کنند. مشتریان می بایست سریعاً سیم های فرو رفته را به برنامه یا پلیس محلی یا سازمان آتش نشانی محلی خود گزارش دهند. مشتریان هرگز نباید در نزدیکی خط برق پایین بیایند ، حتی اگر فکر کنند دیگر برق ندارند. در مناطقی که ممکن است سیمهای پایین بریده شده در شاخه های درخت کاسته شده یا سایر آوارها در هم پیچیده شوند ، باید احتیاط بیشتری شود.

  • مکان های آب و یخ: به دلیل طوفان دیروز ، آب و یخ بدون خدمات در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای یک لیست از مکان ها ، به www.firstenergycorp.com/storminfo مراجعه کرده و روی “مکان های آب و یخ” کلیک کنید.
  • ژنراتورهای مشتری: ژنراتورهای برق اضطراری گزینه ای را برای مشتریانی که نیاز به خدمات مستمر دارند یا می خواهند ارائه دهند. اما برای اطمینان از ایمنی سرنشینان منزل و همچنین کارمندان شرکت ابزارهای برقی که ممکن است در خطوط برق در منطقه مشغول به کار باشند ، باید ژنراتور مناسب توسط یک متخصص برق واجد شرایط انتخاب و نصب شود. هنگام کار با یک ژنراتور ، همیشه باید انرژی وارد شده به خانه قطع شود. در غیر این صورت ، توان تولیدی از طریق ژنراتور می تواند به خطوط آب و برق برگردانده شود و وضعیت کار خطرناکی را برای کارگران برق ایجاد کند.
مطلب مرتبط  خدماتی از بیش از 26 ایالت ، D.C. و کانادا برای پشتیبانی از ترمیم برق فعال شده اند

برای کسب اطلاعات جدید در مورد خاموشی های فعلی شرکت ، روند احیای طوفان FirstEnergy و نکات مربوط به ایمن ماندن ، به مرکز برق 24/7 به آدرس www.firstenergycorp.com/outages مراجعه کنید.

JCP & L را در توییتر دنبال کنید JCP_L، در فیس بوک در www.facebook.com/JCPandL یا به صورت آنلاین در www.jcp-l.com.

SOURCE FirstEnergy Corp.

لینک های مربوطه

http://www.firstenergycorp.com

پاسخی بگذارید