نظرسنجی RESA از آمریکایی ها نشان می دهد 74٪ از مصرف کنندگان می خواهند منبع انرژی خود را انتخاب کنند

نظرسنجی RESA از آمریکایی ها نشان می دهد 74٪ از مصرف کنندگان می خواهند منبع انرژی خود را انتخاب کنند

هریسبورگ ، پ.، 24 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – انجمن تأمین انرژی خرده فروشی (RESA) ، اتحادیه تجاری پیشرو در کشور که نماینده های عرضه کننده کالا در رقابت با انرژی خرده فروشی است ، یافته های a را منتشر کرد نظرسنجی علمی ملی این نشان می دهد سه نفر از چهار رای دهنده در هنگام انتخاب تأمین کننده یا تأمین کننده انرژی خود گزینه و گزینه ای را می خواهند. نتایج با همکاری منتشر می شوند روز ملی خرید انرژی، که توسط RESA ایجاد شده و در سال منتشر شده است تقویم وقایع 2020 چیس.

این نظرسنجی توسط همکاران تحقیقاتی راگنار. مصاحبه ها شامل 1000 رأی دهنده احتمالاً در سراسر کشور بود. سهمیه های مربوط به سن ، جنسیت ، قومیت ، تحصیلات و منطقه برای اطمینان از توزیع نماینده استفاده شد. میزان خطای مطالعه 3٪ ± است.

در این نظرسنجی هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات مصرفی مانند تلفن همراه یا برنامه های ISP ، از اهمیت ویژه ای برای انتخاب (76٪) برخوردار شد. این احساسات به تعداد تقریباً مساوی رای دهندگان که موافق هستند (74٪) مبنی بر اینکه مصرف کنندگان باید بتوانند از طریق همان راه برای تهیه کننده های انرژی خریداری کنند ، انجام می شود.

رئیس جمهور RESA گفت: “واضح است كه اكثر آمریكایی ها حق انتخاب ارائه دهندگان و تأمین كنندگان برقی خود را دارند.” مت وایت. وی گفت: “تنها 14 ایالت برای مصرف کنندگان حق انتخاب (یا 28٪) را ارائه می دهند ، در حالی که سه چهارم آمریکایی ها خواهان انتخاب هستند ، قطعاً قطع آن وجود دارد. تصمیمات آگاهانه تر از طرف افرادی که نماینده آنها هستند پیش می روند. “

علاوه بر این ، اکثریت رأی دهندگان (58٪) می خواهند انرژی یک بازار رقابتی باشد و رقابت را کاهش دهد ، گرچه کثرت (49٪) معتقدند که سرمایه گذاران باید هزینه های توسعه زیرساخت های انرژی را تحمل کنند.

کسانی که از تأمین کننده انرژی خود رضایت کمتری می خواهند ، رقابت را افزایش می دهند ، در حالی که کسانی که راضی تر هستند ، مایل هستند هزینه توسعه زیرساخت ها را تحمل کنند. اگر منجر به افزایش گزینه های انرژی سبز کم هزینه شود ، اکثریت رأی دهندگان (70٪) احتمالاً از افزایش رقابت بین تأمین کنندگان انرژی حمایت می کنند.

برجسته یافته های نظرسنجی را می توان در شکل مشاهده کرد.

مصرف کنندگان برخی از ایالت ها مانند انتخاب ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا تلفنی ، می توانند یک منبع برق و گاز طبیعی را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنند. این انتخاب یک تغییر قابل توجه نسبت به سرویس ابزارهای سنتی است ، که در آن یک مصرف کننده انرژی چاره ای جز خرید از یک ارائه دهنده خدمات ابزار انحصاری ارائه نمی دهد که گزینه های کمی یا هیچی از نظر ابزارهای مدیریت انرژی ، انرژی تجدید پذیر و کارآیی و قیمت گذاری ندارد.

گفت: “روز ملی خرید انرژی برای آموزش مصرف کنندگان ، تنظیم کننده ها و قانون گذاران در مورد مزایای انتخاب خرده فروشی ایجاد شده است.” تریسی مک کورمیک، مدیر اجرایی RESA. “این مزایا شامل تعیین قیمت های کارآمد ، توسعه محصولات و خدمات نوآورانه و امکان برآورده کردن کارآمد اهداف سیاست های پاک انرژی است.”

برای اثرگذاری در رقابت ، باید به همه مصرف کنندگان حق خرید محصولات و خدمات با قیمت مناسب و رقابتی را داشته باشد ، همانطور که برای سایر خدمات انجام می شود. رای دهندگان برای گزینه های انرژی در بازار آماده هستند و می خواهند بازیکنان بیشتری در این بازی مانند تأمین کنندگان انرژی سبز ، هزینه های خود را کاهش دهند.

نسخه ای از این نظرسنجی و اطلاعات بیشتر در مورد روز ملی خرید انرژی را می توانید در اینجا مشاهده کنید Nationalenergyshoppingday.org.

درباره رزا
اتحادیه تأمین انرژی خرده فروشی ، گروه گسترده و متنوعی از تأمین کنندگان انرژی خرده فروشی است که با این دیدگاه مشترک ، بازارهای خرده فروشی رقابتی نتیجه کارآمدتر و مشتری مداری را نسبت به یک ساختار ابزار تنظیم شده ارائه می دهند. RESA به همکاری با همه ذینفعان برای ارتقاء بازارهای خرده فروشی رقابتی پر جنب و جوش و پایدار برای مصرف کنندگان مسکونی ، تجاری و صنعتی اختصاص داده شده است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: resausa.org. RESA را دنبال کنید لینکدین، فیس بوک و توییتر.

تماس با رسانه:
امی پاور، 214.693.2146 ، [email protected]
استیسی گاسویچ، 214.213.4675، [email protected]

منبع انرژی خرده فروشی انجمن تأمین انرژی

لینک های مربوطه

http://www.resausa.org

مطلب مرتبط  دوک انرژی قصد دارد ضمن ادامه یاری رسانی به مشتریان نیازمند کارولینای جنوبی ، به تدریج به کارهای تجاری استاندارد برگردد

پاسخی بگذارید