پپسیکو هدف آب و هوایی را دو برابر می کند و انتشار خالص صفر را تا سال 2040 متعهد می شود

پپسیکو هدف آب و هوایی را دو برابر می کند و انتشار خالص صفر را تا سال 2040 متعهد می شود

به طور خاص ، پپسی كو قصد دارد تا سال 2030 (پایه سال 2015) انتشار گازهای گلخانه ای مطلق را در عملیات مستقیم خود (محدوده 1 و 2) تا 75٪ و زنجیره ارزش غیرمستقیم خود (حوزه 3) تا 40٪ كاهش دهد. انتظار می رود این اقدام منجر به کاهش بیش از 26 میلیون متریک تن گازهای گلخانه ای یا معادل خارج شدن بیش از پنج میلیون اتومبیل از جاده برای یک سال کامل شود.

رئیس و مدیرعامل پپسی کو گفت: “تأثیرات شدید ناشی از تغییر اقلیم در حال بدتر شدن است و ما باید تغییرات سیستمی فوری را که برای رفع آن ضروری است تسریع کنیم.” رامون لاگوارتا. “اقدامات آب و هوایی هسته اصلی تجارت ما به عنوان یک رهبر جهانی غذا و نوشیدنی است و سفر PepsiCo مثبت ما را برای ارائه نتایج مثبت برای کره زمین و مردم پیش می برد. هدف جاه طلبانه آب و هوایی ما را در مسیر شیب دار اما حیاتی به جلو هدایت می کند – به سادگی وجود دارد هیچ گزینه دیگری جز اقدام فوری و پرخاشگرانه نیست. “

استراتژی پایداری پپسی کو ، که با استفاده از اقدامات مبتنی بر علم و تجزیه و تحلیل هزینه و منفعت اطلاع یافته است ، در حالی که مدل های مقیاس پذیر و مشارکت برای پیشرفت سریع در سراسر زنجیره ارزش کامل ایجاد می کند ، بر مناطقی تمرکز دارد که می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد. هدف انتشار گازهای گلخانه ای این شرکت با هدف 1.5 درجه سانتیگراد مطابق با جاه طلبی تجاری است و به عنوان بلندپروازانه ترین مشخصه موجود در فرآیند آنها توسط ابتکارات علمی مبتنی بر هدف تایید شده است.

وی گفت: “ما به پپسی كو به دلیل تعیین هدف كاهش انتشار ، مطابق با محدود كردن درجه حرارت تا 1.5 درجه سانتی گراد ، بلند پروازانه ترین هدف توافق پاریس ، تبریک می گوییم.” نیت عدن، همکار ارشد موسسه منابع جهانی ، یکی از شرکای ابتکار اهداف علمی. “شرکت ها نقش مهمی در کاهش تولید گازهای گلخانه ای در جهان دارند و دیدن اقداماتی بلند پروازانه مانند بازیگران اصلی مانند پپسی کو برای ما دلگرم کننده است.”

برنامه اقدام پپسی كو حول محور كاهش ، كاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای دكربن كردن عملیات و زنجیره تأمین آن و انعطاف پذیری ، كاهش آسیب پذیری در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی با ادامه ادغام خطر آب و هوا در برنامه های تداوم تجارت است. با فعالیت در بیش از 200 کشور و سرزمین در سراسر جهان و تقریباً 260،000 کارمند ، برنامه کاهش تولید گازهای گلخانه ای شرکت در زمینه های دارای اولویت از جمله کشاورزی ، بسته بندی ، توزیع و عملیات جامع خواهد بود.

  • با توجه به کشاورزی که تقریباً یک چهارم انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر جهان و یک سوم انتشار PepsiCo را تشکیل می دهد ، PepsiCo بیشتر خواهد شد مقیاس کشاورزی پایدار و احیا تمرینات که به کاهش انتشار و ترسیب و همچنین بهبود سلامت خاک و تنوع زیستی ، کاهش جنگل زدایی و افزایش بهره وری برای کشاورزان کمک می کند. این شامل گسترش شبکه جهانی شرکت مزارع نمایشی است که آموزشها و ابزارهای محلی را برای اجرای روشهای پایدار و بهبود معیشت ارائه می دهد.
  • پپسی کو با ادامه حرکت به تولید گازهای گلخانه ای ، تأثیر انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد استفاده از پلاستیک بکر را کاهش دهید و محتوای بازیافتی را افزایش دهید در بسته بندی آن
  • از طریق پیاده سازی و به روزرسانی تولید ، انبارداری ، حمل و نقل و توزیع پایدار محیط زیست سایت های مشابه تاسیسات Frito-Lay آمریکای شمالی در مودستو ، کالیفرنیا.، این شرکت قصد دارد با استفاده از فناوری های انتشار صفر و نزدیک به صفر ، بهره وری را در زنجیره تأمین خود به حداکثر برساند.
  • پپسی کو در حال اجرا است خلاقانه فرآیندهای کسب و کار که می تواند میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد ، مانند برنامه “از همان ابتدا پایدار” ، که تصمیم گیری برای تأثیر محیط زیست را در قلب طراحی محصول قرار می دهد. علاوه بر این ، دو برنامه داخلی قیمت گذاری کربن ، یکی با هدف از بین بردن تأثیر کربن در سفرهای هوایی تجاری کارمندان و دیگری برای ایجاد تأثیر کربن در انتخاب حامل برای تدارکات شخص ثالث در آمریکای شمالی، به تقویت بیشتر ملاحظات اقلیمی در تصمیمات تجاری پپسیکو کمک خواهد کرد.
  • از Lay به Pepsi و Quaker تا Tropicana ، مارک های بیشتری از PepsiCo با استفاده از برق مخلوطی از منابع انرژی تجدید پذیر ساخته می شوند.
    • در سال 2020 ، پپسی کو هدف خود را برای تأمین منبع تأمین کرد 100٪ برق تجدیدپذیر در امریکا. و هدف جدیدی را برای تأمین 100٪ برق تجدیدپذیر در تمام شرکتهای تحت مالکیت و کنترل عملیات جهانی تا سال 2030 و در کل امتیازات و فعالیتهای شخص ثالث خود تا سال 2040 تعیین کند.
    • همچنین انتظار می رود پپسی كو به 100٪ برق تجدید پذیر در سال برسد مکزیک و استرالیا در سال 2021 ، که تعداد کل کشورها به طور کامل انرژی تجدیدپذیر را در عملیات مستقیم پپسیکو به 15 می رسانند و تقریباً 60٪ از نیازهای مستقیم برق جهانی آن را از طریق منابع تجدید پذیر تأمین می کند. دوازده کشور در پپسی کو اروپا بخش در حال حاضر 100٪ برق تجدید پذیر است.
    • پپسی کو همچنان از طریق توافق نامه های خرید برق از رشد ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر جدید حمایت می کند. این شرکت توافق نامه های نهایی را با شرکت انرژی های تجدید پذیر Ørsted برای انجام داده است دو پروژه جدید باد که در تگزاس و نبراسکا که تقریباً یک چهارم کل برق مورد نیاز پپسیکو را در ایالات متحده تأمین خواهد کرد.
مطلب مرتبط  Avient گزارش پایداری را منتشر می کند ، اهداف پایداری را برای سال 2030 اعلام می کند

وی گفت: “جاه طلبی آب و هوایی ما در قلب سرعت بخشیدن به پیشرفت پایداری جهانی است و ما از مقیاس و مقیاس خود برای ساختن یک سیستم غذایی جهانی پایدار و احیاگر استفاده می کنیم.” جیم اندرو، مدیر ارشد پایداری ، پپسی کو. “مدتهاست که شرکتها فقط از به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی خود فراتر رفته اند ، آنها باید فعالانه در جهت بهبود و بازسازی کره زمین تلاش کنند.”

مطلب مرتبط  صنعت جهانی برای باتری های لیتیوم یونی NMC تا سال 2025

PepsiCo اخیراً به لیست CDP A Climate A نامگذاری شده است و همچنین در مشارکت ها و ائتلاف های متعددی با هدف ایجاد اقدام درمورد تغییر آب و هوا فعالیت دارد ، از جمله طرح یک تریلیون درخت ، گروه آب و هوا RE100 ، اتحاد خریداران انرژی های تجدید پذیر ، ما هنوز در ایالات متحده هستیم و شورای رهبری اقلیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری مشترک ما برای مقابله با تغییرات آب و هوا ، از صفحه موضوعات ESG صفحه آب و هوا بازدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر: [email protected]

درباره پپسی کو

محصولات پپسی کو بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مشتریان لذت می برند. پپسی کو در سال 2019 بیش از 67 میلیارد دلار درآمد خالص بدست آورد ، که توسط یک مجموعه مکمل غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker و Tropicana حاصل می شود. سبد محصولات پپسی کو طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش را شامل می شود ، از جمله 23 مارک تجاری که تخمین می زند فروش خرده فروشی سالانه هر کدام بیش از 1 میلیارد دلار داشته باشد.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما این است که با پیروزی در هدف ، رهبر جهانی در غذاها و نوشیدنی های مناسب باشیم. “برنده شدن با هدف” نشان دهنده جاه طلبی ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در همه جنبه های تجارت است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.pepsico.com.

بیانیه احتیاط

این نسخه حاوی گزاره هایی است که دیدگاه های ما درباره عملکرد آینده ما را منعکس می کند و “اظهارات آینده نگرانه” را به مفهوم قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 تشکیل می دهد. اظهارات آینده نگر به طور کلی از طریق درج کلمات مانند “هدف” مشخص می شود “پیش بینی” ، “باور” ، “رانندگی” ، “تخمین” ، “انتظار” ، “هدف” ، “قصد” ، “ممکن است” ، “برنامه” ، “پروژه” ، “استراتژی” ، “هدف” و “اراده” “یا عبارات یا تغییرات مشابه این اصطلاحات و سایر عبارات مشابه. اظهارات رو به جلو ذاتاً شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با آنچه در چنین اظهاراتی پیش بینی شده است ، از جمله تأثیر گسترش COVID-19 ؛ تغییرات آینده تقاضا برای محصولات پپسیکو ، به عنوان یک نتیجه از تغییر در تنظیمات مصرف کننده یا در غیر این صورت. تغییر در قوانین مربوط به استفاده یا دفع پلاستیک یا سایر بسته بندی محصولات پپسیکو ؛ تغییر یا عدم رعایت قوانین و مقررات قابل اجرا ؛ وضع یا پیشنهاد وضع مالیات جدید یا افزایش یافته با هدف محصولات پپسی کو ؛ اعمال الزامات برچسب زدن یا هشدار به محصولات پپسی کو ؛ توانایی پپسی کو برای رقابت موثر شرایط سیاسی ، ناآرامی های داخلی یا سایر تحولات و خطرات در بازارهایی که محصولات پپسی کو ساخته ، تولید ، توزیع یا فروش می شود ؛ توانایی محافظت از سیستم های اطلاعاتی در برابر حادثه امنیت سایبری یا سایر اختلالات یا پاسخگویی موثر به آنها. افزایش هزینه ها ، اختلال در تأمین یا کمبود مواد اولیه و سایر لوازم. کمبود آب؛ اخلال در تجارت آسیب رساندن به شهرت یا اعتبار نام تجاری پپسیکو ؛ از دست دادن ، یا کاهش قابل توجه فروش در هر مشتری اصلی ؛ ایجاد اختلال در فضای خرده فروشی ، از جمله رشد سریع کانال تجارت الکترونیکی و تخفیف های سخت. تغییرات آب و هوا ، یا اقدامات قانونی ، نظارتی یا بازار برای رفع تغییرات آب و هوایی. و سایر عواملی که ممکن است بر قیمت اوراق بهادار عمومی و عملکرد مالی پپسیکو تأثیر منفی بگذارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این عوامل و سایر عواملی که می توانند نتایج واقعی پپسیکو را با آنچه در اینجا ذکر شده تفاوت اساسی داشته باشند ، لطفاً از پرونده های پپسی کو در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، از جمله آخرین گزارش سالانه آن در مورد فرم 10-K و گزارش های بعدی در فرم ها ، دیدن کنید. 10-Q و 8-K. به سرمایه گذاران هشدار داده می شود که به هیچ یک از اظهارات آینده نگرانه که فقط از تاریخ ارائه آنها صحبت می کنند ، اعتماد بیجا نکنند. پپسیکو هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، وقایع آینده یا موارد دیگر ، متعهد نمی شود.

مطلب مرتبط  پیش بینی می شود که بازار چراغ های رشد از 1.0 میلیارد دلار در سال 2020 ، در CAGR از 19.9٪ به 2.5 میلیارد دلار در سال 2025 برسد.

منبع PepsiCo، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.pepsico.com

پاسخی بگذارید