چگونه فولادسازان روسی می توانند در جهانی پس از COVID-19 سرمایه گذاری کنند

چگونه فولادسازان روسی می توانند در جهانی پس از COVID-19 سرمایه گذاری کنند

لندن، 8 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – روسیه یکی از بزرگترین صادرکنندگان فولاد در جهان است که به طیف گسترده ای از مقصد ها ارائه می دهد. با این حال ، به دلیل برخورد جهانی COVID-19 ، تقاضای فولاد در همه مناطق کاهش یافت و بیشتر تولید کنندگان فولاد در سطح جهان با مشکل روبرو شده اند. بر خلاف تولیدکننده های فولادی در مناطق دیگر ، تولید کنندگان روسی از ظرفیت بیکار نبودند بلکه به منظور کاهش تولید ، ظرفیت اصلی را کاهش داده و بهره وری از ظرفیت را کاهش می دادند. با این وجود ، آنها باید تصمیم بگیرند كه آیا اقدامات محدودتری را برای محدود كردن تولید ، اتخاذ شده به توانایی خود در استفاده از مزیتهای رقابتی در هزینه و فرصتهای رشدی كه در بازارهای صادراتی وجود دارد ، انجام دهند.

با توجه به اینکه انتظار می رود تقاضای داخلی فولاد در سال 2020 ضعیف باقی بماند ، ما معتقدیم که آسیاب های روسی به دلیل مزایای کم هزینه آنها صادرات را افزایش می دهند. صادرات قوی تر به اتحادیه اروپا ، با حجم سهمیه گسترش یافته ، و به این کشور وجود دارد جنوب شرقی آسیا، جایی که انتظار می رود تقاضا سریعتر از سایر مناطق بهبود یابد. با این وجود ، این به اندازه کافی نخواهد بود تا بتواند سطح تولید و تولید سال 2019 را حفظ کند روسیه 8٪ در سال کاهش می یابد.

حتی در طول سال 2021 ، انتظار نمی رود تقاضای روسیه به سطح قبل از همه گیر مبتلا شود و میزان تولید آن به تقاضای صادرات بستگی دارد. نهایتا خطر صادرات کمتری به اتحادیه اروپا وجود دارد ، به دلیل معرفی احتمالی تعرفه های مرزی کربن که احتمالاً ممکن است در طول سال معرفی شود. فروش به جنوب شرقی آسیابا این حال ، به دلیل افزایش تقاضا ، سریع خواهد بود. در نتیجه ، صادرات خالص افزایش می یابد و تولید فولاد تا پایان سال 2021 به سطح قبل از COVID-19 باز می گردد.

یک حق بیمه قوی داخلی باعث کاهش صادرات فولاد روسیه در سال 2019 شد

در سال 2019 ، فولاد کربن از روسیه با 12 درصد در سال ، به 27 تن کاهش یافته است ، به عنوان فروش به بازارهای سنتی ، مانند بوقلمون، آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا ، به شدت سقوط کرد. از طرف دیگر ، صادرات به آسیا 9٪ افزایش یافت ، با تایوان مقصد اصلی باقی مانده و بیش از 3/5 تن از مواد را دریافت می کنید.

صادرات کل به دلایلی کمتر بود. در مرحله اول ، تقاضای داخلی برای محصولات فولادی نهایی در روسیه تقریباً در طول سال 10٪ افزایش یافته ، در حالی که تولید فولاد خام به دلیل استفاده از ظرفیت در حال حاضر بالا ، تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. این باعث افزایش حق بیمه بازار داخلی شد – برای میلگردهایش 55 دلار / t در سال 2019 در مقایسه با فقط 5 دلار / t در سال 2018 و برای سیم کشی HR ، حق بیمه بود 107 دلار / t در سال 2019 در مقایسه با 55 دلار / یک سال قبل با داشتن حق بیمه بالا ، تولید کنندگان به طور طبیعی مواد بیشتری را به بازار داخلی منتقل می کنند تا سود بیشتری کسب کنند.

داستان کامل را بخوانید:
https://www.crugroup.com/ledgeledge-and-insights/insights/2020/how-russian-steelmakers-could-capitalise-in-a-post-covid-19-world/

درباره CRU بیشتر بخوانید: http://bit.ly/About_CRU

درباره CRU

CRU از طریق تجزیه و تحلیل بازار ، ارزیابی قیمت ها ، مشاوره و رویدادها ، هوش تجاری بی نظیر در مورد فلزات جهانی ، صنایع معدنی و کود را ارائه می دهد.

از آنجا که بنیاد ما توسط رابرت پرلمن در سال 1969 ، ما به طور مداوم روی تحقیقات اولیه و روشهای قوی سرمایه گذاری کرده ایم و تیمهای خبره را در مکانهای کلیدی در سراسر جهان ، از جمله در بازارهای با دسترسی سخت و دشوار مانند چین.

CRU بیش از 280 متخصص دارد و بیش از 11 دفتر در سراسر جهان دارد اروپا، آمریکا ، چین، آسیا و استرالیا – دفتر ما در پکن در سال 2004 افتتاح شد سنگاپور در سال 2018

هنگام مواجهه با تصمیمات مهم تجاری ، می توانید به دانش دست اول ما اعتماد کنید تا دید کاملی از بازار کالاها به شما ارائه دهد. و می توانید برای داشتن تصویر کامل و یک پاسخ شخصی ، مستقیماً با کارشناسان ما درگیر شوید.

CRU – به اندازه کافی بزرگ برای ارائه خدمات با کیفیت بالا ، به اندازه کافی کوچک برای مراقبت از همه مشتریان.

CRU منبع

مطلب مرتبط  NSK اولین سنسور گشتاور غیر تماسی در جهان را برای شفتهای درایو در وسایل نقلیه موتوری توسعه می دهد

پاسخی بگذارید