کمیسیون آب دره Passaic به بخش هایی از شستشوی منابع آب در بخش Lakeview of Paterson اطلاع می دهد

کمیسیون آب دره Passaic به بخش هایی از شستشوی منابع آب در بخش Lakeview of Paterson اطلاع می دهد

CLIFTON ، N.J.، 5 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – کاهش استفاده از ساختمان های اداری و تعطیلی مدارس به دلیل همه گیر کوراو ویروس باعث کاهش استفاده از آب شده و در برخی موارد ، آب در محل های اصلی نشسته است. طی یک ماه گذشته ، بعضی از شما ممکن است هر از گاهی متوجه آب تغییر رنگ نشده شوید. برای اطمینان از بالاترین کیفیت آب مشتریان و تداوم تأمین آب شیرین تمیز ، شستشوی هیدرنت ها و خطوط انتقال آب در منطقه شما ضروری است.

کمیسیون آب دره Passaic در طول هفته جریان اصلی را شل نخواهد کرد 9 ژوئن سال 2020، در بخش پاترسون محدود شده توسط خیابان Crook در خیابان کلیفتون مرز به جنوب ، خیابان دریاچه از شرق ، خیابان 20 به شمال ، و خیابان راه آهن E / خیابان مادیسون از غرب. پیش بینی می شود که هیدرنت و گرگرفتگی اصلی حدود دو هفته طول بکشد.

به طوری که مشتریان ما تحت تأثیر حداقل قرار بگیرند ، گرگرفتگی سیستم رخ خواهد داد بین ساعت 8:00 PM و 8:00 دوشنبه – جمعه. در حین شستشو ، مشتریان ممکن است فشار کم و یا آب تغییر رنگ را تجربه کنند. اگر این اتفاق بیفتد ، لطفاً شیر آب سرد خود را تا زمانی که آب روشن نباشد ، اجرا کنید. اگر آب گرم تغییر رنگی را کشف کردید ، حتماً آب داغ خود را به اندازه کافی طولانی بریزید تا تمام آب های تغییر رنگ از آبگرمکن پاک شود. اگرچه در این مدت آب برای استفاده بی خطر است ، لطفاً از شستن لباس در آب بدون تغییر استفاده کنید زیرا ممکن است لکه ایجاد شود.

کمیسیون آب دره Passaic عذرخواهی می کند برای هر گونه ناراحتی که ممکن است باعث شود مشتریان آن شوند. اگر سؤال یا مشکلی دارید ، لطفاً با بخش خدمات مشتری ما در شماره 973-340-4300 تماس بگیرید و یک نماینده خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

فلاشینگ Hydrant
سوالات متداول

سؤال: چرا کمیسیون آب دره Passaic (PVWC) در منطقه من هیدرنت ها را اداره می کند ، این هدر رفتن آب نیست؟
الف) شستشوی سیستم کیفیت آب را تضمین کرده و آب شما را تمیز و تازه نگه می دارد.

س: آیا آب من در هنگام شستشو بی خطر است؟
الف. ما كيفيت آب را بطور مرتب و مرتبا مورد آزمايش قرار مي دهيم تا از تميز بودن و استفاده آن در امان باشد. اگر آب تغییر رنگی دارید ، لطفاً شیر آب سرد خود را اجرا کنید تا آب قبل از استفاده از آن برای مصرف یا تمیز کردن مواد غذایی شفاف شود. همچنین از شستن لباس در آب تغییر رنگ اجتناب کنید زیرا ممکن است لکه ایجاد شود.

س: اگر فشار آب من کم شود ، چه کاری باید انجام دهم؟
الف) در هنگام گرگرفتگی می توان فشار کم داشت. باز هم ، لطفاً شیر آب سرد خود را اجرا کنید و فشار باید عادی شود.

س: چه مدت طول خواهد کشید تا سیستم در منطقه من شستشو شود؟
A. PVWC متوجه می شود که این یک ناراحتی است و هرچه سریع تر سیستم ممکن حرکت کند. حداقل ، گرگرفتگی باید تقریباً در دو هفته انجام شود.

س: چگونه می توانم آب مقطر را از خانه بیرون بریزم؟
الف) اگر آب را از شیر آب تغییر رنگ داده اید ، شیرهای آب سرد را در خانه خود باز کنید و بگذارید حدود 5 دقیقه یا تا زمانی که احساس کنید دمای آب به طور قابل ملاحظه ای خنک می شود ، کار کنند. اگر آب را از شیر آب گرم تغییر رنگ داده اید ، شیر آب گرم را باز کنید و بگذارید آب به اندازه کافی طولانی کار کند تا آب نشسته را از بخاری آب خود خارج کرده و آن را با آب تمیز و تازه جایگزین کنید.

س: من حدوداً یک ماه است که آب غیرمترقبه را تجربه کرده ام.
چرا؟
A. PVWC از این ناراحتی عذرخواهی می کند ، با این حال ، در طول این بیماری همه گیر کورو ویروس ، مصرف آب کم شده است و در برخی موارد در لوله ها نشسته است. کمتر از جریانهای عادی ناشی از تغییر در میزان مصرف آب ممکن است دلیل تغییر کیفیت آب باشد. باز هم ، گرگرفتن سیستم به حداقل رساندن مسئله کمک خواهد کرد.

س: اگر تغییر رنگ و فشار کم بعد از اتمام شستشو ، همچنان ادامه یابد؟
الف) اگر بعد از شستشوی سیستم ، همچنان به کمبود فشار یا کمبود فشار آب ادامه دارید ، با خدمات مشتری کمیسیون آب دره Passaic با شماره تلفن 973-340-4300 تماس بگیرید و یک نماینده می تواند به شما کمک کند.

تماس رسانه ای: دسترسی عمومی PVWC (973) 340-4300

منبع کمیسیون آب دره Passaic

لینک های مربوطه

www.pvwc.com

مطلب مرتبط  برد هنستابل در شناخت رهبری آزمایشگاه های خطی به عنوان مدیرعامل برتر سال 2020 معرفی شد

پاسخی بگذارید