Infosys به گروه انرژی شهروندان کمک می کند تا تجربه مشتری و صورتحساب را افزایش دهند

Infosys به گروه انرژی شهروندان کمک می کند تا تجربه مشتری و صورتحساب را افزایش دهند

بهبود بهره وری هزینه با یک سیستم اطلاعات مشتری انعطاف پذیر و چابک

هندوستان، 5 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Infosys (NYSE: INFY) ، رهبر جهانی خدمات و مشاوره دیجیتال نسل جدید ، امروز از اجرای موفقیت آمیز نسل بعدی Oracle Utilities Customer to Meter (C2M) در Citizens Energy Group (Citizens) برای کمک به آنها خبر داد. آنها با سیستم اطلاعات مشتری جدید (CIS) تجربه مشتری و بهره وری کارمندان را بهبود می بخشند.

به عنوان تنها مجتمع کننده سیستم ها ، Infosys شهروندان را با برنامه تحول خدمات مشتری در طی دو سال که شامل استاندارد سازی فرآیند تجارت ، پیاده سازی سیستم عامل های نرم افزار Oracle و ادغام با سیستم های Edge بود ، فعال کرد. این برنامه خدمات مشتری ، سلف سرویس و فرایندهای مدیریت داده متر را برای مقیاس پذیری و انعطاف پذیری آینده برای رسیدگی به تغییر نیازهای مشتری ، به شهروندان تبدیل کرد.

این تعامل یکی از اولین تحولات خدمات مشتری مستقر در Oracle Utilities C2M در جهان است. به عنوان بخشی از برنامه ، Infosys از قابلیت های مرکز نوآوری آمریکای شمالی در این کشور استفاده کرد ایندیاناپولیس و برنامه های کمکی مانند شتاب دهنده اختصاصی از پیش تنظیم شده Infosys برای تجربه مشتری (PACE) در بالای مجموعه فناوری Oracle Utilities.

کورتیس پاپ، معاون رئیس جمهور در عملیات مشتری در شهروندان، گفت ، “ما از اینکه در سیستم جدید Oracle C2M خود زندگی می کنیم بسیار هیجان زده هستیم. Infosys در سفر تحول دیجیتال ما یک شریک قابل اعتماد بوده است و ما عمیق دانش و ابزارهای مطلوب آنها را برای پیاده سازی یک راه حل جدید خدمات مشتری استفاده کردیم. این برنامه شهروندان را قادر می سازد تا رویکرد ما به خدمات مشتری را با CIS مدرن و چابک تغییر دهند. “

مطلب مرتبط  Duke Energy با Vote Solar ، Sunrun ، طرفداران انرژی تجدیدپذیر برای مدرنیزه کردن ، گسترش خورشیدی پشت بام در کارولینای جنوبی به توافق رسید

Ashiss Kumar Dash ، SVP و بخش اصلی – خدمات ، تاسیسات ، منابع ، انرژی ، اطلاعات، گفت ، “ما خوشحالیم که اعلام می کنیم که یک برنامه موفقیت آمیز دیگر برای تغییر برنامه خدمات مشتری در برنامه زمان بندی شده برای شهروندان در حال انجام است ایندیاناپولیس. صنعت تاسیسات به دلیل افزایش انتظارات مشتری ، اصلاحات قانونی ، تغییر بی سابقه ای را تجربه می کند و همزمان تلاش می کند تا با فضای پویای فناوری همگام شود. Infosys با استقرار یک سیستم اطلاعات مشتری انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر و کاملاً یکپارچه مبتنی بر Oracle C2M ، شهروندان را قادر به دستیابی به تجربه مشتری بالاتر ، عملکرد عملیاتی بالاتر و پیمایش یکپارچه در آینده دیجیتال کرده است. “

درباره گروه انرژی شهروندان

Citizens Energy Group خدمات کمکی مطمئن و مطمئنی را به حدود 800000 نفر در کشور ارائه می دهد ایندیاناپولیس حوزه. Citizen خدمات آب و برق خود را فقط برای منافع مشتریان و جامعه اداره می کند. اطلاعات تکمیلی در سایت اینترنتی www.CitizensEnergyGroup.com در دسترس است

درباره Infosys

Infosys یک رهبر جهانی در خدمات و مشاوره دیجیتال نسل بعدی است. ما به مشتریان در 46 کشور امکان می دهیم تا از تحولات دیجیتالی خود استفاده کنند. با نزدیک به چهار دهه تجربه در مدیریت سیستم ها و عملکرد شرکت های جهانی ، ما به طور ماهرانه مشتریان خود را از طریق سفر دیجیتال خود هدایت می کنیم. ما این کار را با امکان پذیر کردن شرکت با هسته ای مجهز به هوش مصنوعی انجام می دهیم که به اولویت بندی اجرای تغییرات کمک می کند. ما همچنین با مقیاس چالاک دیجیتال تجارت را قادر می سازیم تا عملکرد و لذت مشتری را در سطح بی سابقه ای ارائه دهیم. دستور کار یادگیری همیشه ما باعث پیشرفت مستمر آنها از طریق ایجاد و انتقال مهارت ها ، تخصص و ایده های دیجیتالی از اکوسیستم نوآوری ما می شود.

مطلب مرتبط  EPRI برای غلبه بر موانع ادغام انرژی های تجدیدپذیر به کنسرسیوم بین المللی می پیوندد

به www.infosys.com مراجعه کنید تا ببینید Infosys (NYSE: INFY) چگونه می تواند به شرکت شما در جهت جستجوی بعدی کمک کند.

بندرگاه امن

اظهارات خاصی در این نسخه در مورد چشم انداز رشد آینده ما ، انتظارات مالی و برنامه هایی برای هدایت تأثیر COVID-19 بر کارمندان ، مشتریان و سهامداران ما بیانیه های آینده نگرانه ای است که برای واجد شرایط بودن در “بندر امن” تحت قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی است. در سال 1995 ، که شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با آنچه در این بیانیه های آینده نگر است ، داشته باشد. خطرات و عدم اطمینان مربوط به این اظهارات شامل خطرات و عدم اطمینان در مورد COVID-19 و اثرات دولت و سایر اقدامات برای مهار گسترش آن ، خطرات مربوط به رکود اقتصادی یا رکود اقتصادی در این کشور است. هند، ایالات متحده و سایر کشورهای جهان ، تغییر در شرایط سیاسی ، تجاری و اقتصادی ، نوسانات درامد ، نوسانات نرخ ارز ، توانایی ما در مدیریت رشد ، رقابت شدید در خدمات فناوری اطلاعات از جمله عواملی که ممکن است بر مزیت هزینه ما تأثیر بگذارد ، افزایش دستمزد که در هند، توانایی ما در جذب و حفظ متخصصان بسیار ماهر ، افزایش بیش از حد زمان و هزینه در قراردادهای قیمت ثابت ، مدت زمان معین ، تمرکز مشتری ، محدودیت در مهاجرت ، تمرکز بخش صنعت ، توانایی مدیریت عملیات بین المللی ، کاهش تقاضا برای فناوری در زمینه های اصلی تمرکز ما ، ایجاد اختلال در شبکه های مخابراتی یا خرابی سیستم ، توانایی ما در تکمیل موفقیت آمیز و یکپارچه سازی موارد احتمالی ، مسئولیت خسارت در قرارداد خدمات ما ، موفقیت شرکت هایی که Infosys در آنها سرمایه گذاری های استراتژیک انجام داده است ، برداشت یا انقضای مالی دولت مشوق ها ، بی ثباتی سیاسی و درگیری های منطقه ای ، محدودیت های قانونی افزایش سرمایه یا تملک شرکت های خارج از کشور هند، استفاده غیرمجاز از مالکیت معنوی و شرایط عمومی اقتصادی ما که بر صنعت ما تأثیر می گذارد و نتیجه دادرسی دادرسی و تحقیقات دولتی است. خطرات اضافی که می توانند نتایج عملیاتی آینده ما را تحت تأثیر قرار دهند ، به طور کامل در پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از جمله گزارش سالانه ما در فرم 20-F برای سال مالی به پایان رسیده است. 31 مارس 2020. این پرونده ها در سایت www.sec.gov در دسترس هستند. Infosys ممکن است گاه و بیگاه اظهارات کتبی و شفاهی اضافی به جلو ، از جمله اظهارات مندرج در پرونده های شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار و گزارش های ما به سهامداران ، ارائه دهد. این شرکت متعهد نیست که هرگونه اظهارنظر آینده نگر را که گاه گاهی توسط یا از طرف شرکت بیان می شود ، به روز کند ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد.

مطلب مرتبط  بینش های بازار Galacto Oligosaccharide (GOS) (2020 تا 2025)

SOURCE Infosys

پاسخی بگذارید